Το ΔΠΜΣ
Μήνυμα Διευθύντριας του ΔΠΜΣ
Αντικείμενο−Σκοπός
Σε ποιους απευθύνεται
Γιατί να το προτιμήσω
Χορηγούμενος Μεταπτυχιακός Τίτλος
Πιστοποίηση Παιδαγωγικής & Διδακτικής Επάρκειας
Συνάφεια Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Πιστοποίηση Η/Υ
Χρονική Διάρκεια Σπουδών – ECTS
Κατηγορίες Υποψηφίων
Γλώσσα διδασκαλίας
Δίδακτρα
Τοποθεσία
Οργάνωση
Κανονισμός λειτουργίας
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
ΦΕΚ Επανίδρυσης 4319/τ. Β’/ 12-8-2022
ΦΕΚ Έγκρισης – Τροποποίησης
ΦΕΚ Χορήγησης Πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ΔΠΜΣ (ΦΕΚ 3784/τ.Β΄/14-10-2019)
ΦΕΚ Χορήγησης Πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ΔΠΜΣ (ΦΕΚ 4319/τ.Β’/12-08-2022)
ΦΕΚ συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
ΦΕΚ συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης (ΦΕΚ 308/τ. Β’/25-01-2023)
ΦΕΚ συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης (ΦΕΚ 1812/ τ.Β’/29-04-2021)
Εσωτερικός Κανονισμός ΠΑΔΑ
Προσωπικό
Διδακτικό Προσωπικό
Μέλη ΔΕΠ
Εξωτερικοί Επιστημονικοί Συνεργάτες
Όργανα Διοίκησης
e-Γραμματεία
Έντυπα – Αιτήσεις
Δικαιολογητικά Υποβολής Υποψηφιότητας
Άδεια Εισόδου Οχήματος
Αποθετήριο Διπλωματικών Εργασιών
Οδηγίες αντιμετώπισης κατάστασης κινδύνου
Μαθήματα
Πρόγραμμα Σπουδών
Πρόγραμμα Σπουδών
Α’ Εξάμηνο
Β’ Εξάμηνο
Γ’ Εξάμηνο
Προσχολικής Αγωγής
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
Δ’ Εξάμηνο
Προσχολικής Αγωγής
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
2022-2023
Ζ’ Κύκλος
Ειδίκευση “Προσχολικής Αγωγής” 2022-2023
Ειδίκευση “Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης” 2022-2023
Ειδίκευση “Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης” 2022-2023
Στ’ Κύκλος
Ειδίκευση “Προσχολικής Αγωγής” 2022-2023
Ειδίκευση “Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης” 2022-2023
Ειδίκευση “Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης” 2022-2023
Η’ Κύκλος
Πλατφόρμα Πρακτικής άσκησης
Οδηγός Πρακτικής Άσκησης
Πλατφόρμα Διπλωματικής εργασίας
Οδηγός Διπλωματικών Εργασιών
Αξιολόγηση
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα αξιολόγησης
Πλατφόρμα Αξιολόγησης
Οδηγός Χρήσης
Καταγραφή Προγραμμάτων Αξιολόγησης
Υπηρεσίες
Νέα
Ανακοινώσεις
Εκδηλώσεις
Πολυμεσικό Υλικό
Επικοινωνία
Φόρμα Επικοινωνίας
Το ΔΠΜΣ
Μήνυμα Διευθύντριας του ΔΠΜΣ
Αντικείμενο−Σκοπός
Σε ποιους απευθύνεται
Γιατί να το προτιμήσω
Χορηγούμενος Μεταπτυχιακός Τίτλος
Πιστοποίηση Παιδαγωγικής & Διδακτικής Επάρκειας
Συνάφεια Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Πιστοποίηση Η/Υ
Χρονική Διάρκεια Σπουδών – ECTS
Κατηγορίες Υποψηφίων
Γλώσσα διδασκαλίας
Δίδακτρα
Τοποθεσία
Οργάνωση
Κανονισμός λειτουργίας
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
ΦΕΚ Επανίδρυσης 4319/τ. Β’/ 12-8-2022
ΦΕΚ Έγκρισης – Τροποποίησης
ΦΕΚ Χορήγησης Πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ΔΠΜΣ (ΦΕΚ 3784/τ.Β΄/14-10-2019)
ΦΕΚ Χορήγησης Πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ΔΠΜΣ (ΦΕΚ 4319/τ.Β’/12-08-2022)
ΦΕΚ συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
ΦΕΚ συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης (ΦΕΚ 308/τ. Β’/25-01-2023)
ΦΕΚ συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης (ΦΕΚ 1812/ τ.Β’/29-04-2021)
Εσωτερικός Κανονισμός ΠΑΔΑ
Προσωπικό
Διδακτικό Προσωπικό
Μέλη ΔΕΠ
Εξωτερικοί Επιστημονικοί Συνεργάτες
Όργανα Διοίκησης
e-Γραμματεία
Έντυπα – Αιτήσεις
Δικαιολογητικά Υποβολής Υποψηφιότητας
Άδεια Εισόδου Οχήματος
Αποθετήριο Διπλωματικών Εργασιών
Οδηγίες αντιμετώπισης κατάστασης κινδύνου
Μαθήματα
Πρόγραμμα Σπουδών
Πρόγραμμα Σπουδών
Α’ Εξάμηνο
Β’ Εξάμηνο
Γ’ Εξάμηνο
Προσχολικής Αγωγής
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
Δ’ Εξάμηνο
Προσχολικής Αγωγής
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
2022-2023
Ζ’ Κύκλος
Ειδίκευση “Προσχολικής Αγωγής” 2022-2023
Ειδίκευση “Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης” 2022-2023
Ειδίκευση “Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης” 2022-2023
Στ’ Κύκλος
Ειδίκευση “Προσχολικής Αγωγής” 2022-2023
Ειδίκευση “Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης” 2022-2023
Ειδίκευση “Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης” 2022-2023
Η’ Κύκλος
Πλατφόρμα Πρακτικής άσκησης
Οδηγός Πρακτικής Άσκησης
Πλατφόρμα Διπλωματικής εργασίας
Οδηγός Διπλωματικών Εργασιών
Αξιολόγηση
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα αξιολόγησης
Πλατφόρμα Αξιολόγησης
Οδηγός Χρήσης
Καταγραφή Προγραμμάτων Αξιολόγησης
Υπηρεσίες
Νέα
Ανακοινώσεις
Εκδηλώσεις
Πολυμεσικό Υλικό
Επικοινωνία
Φόρμα Επικοινωνίας
Γ' Εξάμηνο
Home
>
Γ' Εξάμηνο
Κωδικός Μαθήματος
Τίτλος Μαθήματος
Κατηγορία
Ώρες
Μονάδες ECTS
Καθηγητές Μαθήματος
Κατεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
ΜΥΚ.3.2.1
Ψυχοκοινωνική υποστήριξη του παιδιού και Συμβουλευτική
ΜΕ
8
Δρ. Κουνενού Καλλιόπη
ΜΥΚ.3.2.2
Τεχνολογία και Σύγχρονες Τάσεις στη Διδακτική Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών
ΜΕ
6
Δρ. Φαμέλης Ιωάννης
ΜΥΚ.3.2.3
Τεχνολογία και Σύγχρονες Τάσεις στη Διδακτική Γλωσσικών Μαθημάτων
ΜΕ
6
Δρ. Πόλκας Λάμπρος
ΜΥΚ.3.2.4
Πρακτική Άσκηση Μέρος Ι – Μικροδιδασκαλίες
ΜΕ
10
Δρ. Κριεμπάρδης Αναστάσιος
Κατεύθυνση Προσχολικής Αγωγής
ΜΥΚ.3.1.1
Παιδική Ηλικία: Κοινωνικές και Πολιτισμικές Προσεγγίσεις
8
Δρ. Σιδηροπούλου Τρυφαίνη
ΜΥΚ.3.1.2
Τεχνολογικές Καινοτομίες και Δημιουργικότητα στην Παιδαγωγική Πράξη
6
Δρ. Μουσένα Ελένη
ΜΥΚ.3.1.3
Επαγγελματική Ανάπτυξη των παιδαγωγών – Δημιουργία Δικτύου
6
Δρ. Μουσένα Ελένη
ΜΥΚ.3.1.4
Πρακτική Άσκηση Μέρος Ι – Αποτύπωση και Αξιολόγηση Παιδαγωγικού Έργου Προσχολικής Αγωγής
10
Δρ. Σιδηροπούλου Τρυφαίνη
,
Δρ. Μουσένα Ελένη
Κατεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΜΕΚ.3.3.1
Τεχνολογία και Σύγχρονες Τάσεις στη Διδακτική Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών
ΜΕ
6
Δρ. Φαμέλης Ιωάννης
ΜΕΚ.3.3.2
Τεχνολογία και Σύγχρονες Τάσεις στη Διδακτική Γλωσσικών Μαθημάτων
ΜΕ
6
Δρ. Πόλκας Λάμπρος
ΜΕΚ.3.3.3
Διδακτική των Βιοϊατρικών Επιστημών
ΜΕ
6
Δρ. Κριεμπάρδης Αναστάσιος
ΜΕΚ.3.3.4
Πρακτική Άσκηση Μέρος Ι – Μικροδιδασκαλίες
ΜΕ
10
Δρ. Κριεμπάρδης Αναστάσιος
ΜΥΚ.3.3.1
Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη του Εφήβου και Συμβουλευτική
ΜΕ
6
Δρ. Κουνενού Καλλιόπη
ΜΥΚ.3.3.2
Εκπαίδευση Ενηλίκων και Διά Βίου Μάθηση
ΜΕ
8
Δρ. Φραγκούλης Ιωσήφ