ΜΑΘΗΜΑ: Καθολικός Σχεδιασμός για τη Μάθηση: Σχέδια Εργασίας (Project) και Υλοποίηση Προγραμμάτων Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας |
||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΔΕΛΗ ΕΡΜΙΟΝΗ, Δρ. | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Εισαγωγή – Το πλαίσιο του μαθήματος |
19:00-21:00 | Παροχή ίσων ευκαιριών για μάθηση σε όλους | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Διαφοροποιημένη διδασκαλία |
19:00-21:00 | Αρχές, Είδη, Στρατηγικές/Μέθοδοι, Εργαλεία, Διαβαθμισμένες Εργασίες & τελικά προϊόντα | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Διαφοροποίηση περιεχομένου και διδακτικής διαδικασίας με βάση τη μαθησιακή ετοιμότητα των μαθητών/μαθητριών |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Η διαφοροποιημένη διδασκαλία στη διαπολιτισμική εκπαίδευση |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην παιδαγωγική και οργανωτική διαφοροποίηση της διδασκαλίας στο πλαίσιο τάξης μικτής ικανότητας |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 6 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων με τη μέθοδο των Σχεδίων εργασίας (Project), σε πλαίσια αγωγής και εκπαίδευσης – Ολοκλήρωση του μαθήματος / Ανατροφοδότηση |
19:00-21:00 |
ΜΑΘΗΜΑ: Γενετική Αναπτυξιακών Διαταραχών |
||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΚΡΙΕΜΠΑΡΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 12 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Όταν τα Γονίδια λένε …. Μάθημα |
12:00-14:00 | Βασικές αρχές Γενετικής – Προσδιορισμός φύλου. Μελέτη των χρωμοσωμάτων του ανθρώπου | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Αντιγραφή του γονιδιώματος |
12:00-14:00 | Μεταλλάξεις και επιδιόρθωση DNA | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Απλότυποι, γενετική σύνδεση και ανασυνδυασμός |
12:00-14:00 | Μοριακή φυλογενετική | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | Γενετική μαθησιακών δυσκολιών – Κληρονομικότητα – Turner | |
Αυτισμός – Γενετική – Εμβόλια | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Δυσκολίες μαθηματικού λόγου |
12:00-14:00 | Δυσκολίες λόγου και ομιλίας & (10) Δυσκολίες γραπτού λόγου. Άλλες δυσκολίες – οπτικο-κινητικές διαταραχές | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 7 ΜΑΪΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Μαθησιακές δυσκολίες – Ορισμοί – Βασικές Έννοιες |
12:00-14:00 | Παραδείγματα μαθησιακλών δυσκολιών |
ΜΑΘΗΜΑ: Ενσωμάτωση της Τεχνολογίας στην Εκπαιδευτική Πράξη & Εφαρμογές των Τ.Π.Ε. και της Υποστηρικτικής Τεχνολογίας στη Σχολική και Κοινωνική Ένταξη των Μαθητών/-τριών με Αναπηρίες ή/και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (μαθήματα επιλογής) |
|||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΜΟΥΝΤΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ | |||
ΜΕΥ.2.2.1 | ΜΕΥ.2.2.2 | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 13 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-21:00 | Α. Ψηφιακές τεχνολογίες και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση Β. Χρήση και σχεδίαση μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών σεναρίων |
Α. Ψηφιακές τεχνολογίες και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση Β. Χρήση και σχεδίαση μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών σεναρίων |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 20 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-21:00 | Εργαλεία/εφαρμογές Web 2.0 και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση | Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών & Ειδική Αγωγή |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 27 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-21:00 | Αναδυόμενες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση (Τεχνητή Νοημοσύνη, Συστήματα Συστάσεων, Κοινωνική Υπολογιστική) | Εκπαιδευτικά λογισμικά και διαδικτυακά περιβάλλοντα για την Ειδική Αγωγή |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 3 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 17:00-21:00 | Εκπαιδευτικός σχεδιασμός on line μαθημάτων | Α. Τεχνολογίες ανάγνωσης για άτομα με Δυσλεξία Β. Εφαρμογές μικτής πραγματικότητας για υποστήριξη κωφαλάλων |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 17:00-21:00 | Εργαλεία εννοιολογικής χαρτογράφησης & Εργαλεία/Εφαρμογές Web 2.0 (εργαστήριο) | Κοινωνικά ρομπότ και η αξιοποίησή τους στη Συνεκπαίδευση/Συμπερίληψη και την Ειδική Αγωγή |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 17:00-21:00 | Εργαλεία δημιουργίας online αξιολογήσεων και ερωτηματολογίων (εργαστήριο) | Συναισθηματική Υπολογιστική και Φορετές Συσκευές στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής |
ΜΑΘΗΜΑ: Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας και Στατιστική |
||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 14 ΜΑΪΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Ποιοτική Μεθοδολογία στην Έρευνα |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 21 ΜΑΪΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Εργαστήριο Στατιστικού Λογισμικού |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 28 ΜΑΪΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Εισαγωγή (πληθυσμός, δείγμα, μεταβλητές, μέθοδοι δειγματοληψίας). |
12:00-14:00 | Περιγραφική Στατιστική: πίνακες συχνοτήτων δεδομένων, διαγράμματα, μέτρα θέσης, μέτρα διασποράς. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 4 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Έλεγχοι υποθέσεων – διαστήματα εμπιστοσύνης (t-test) |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Εργαστήριο Στατιστικού Λογισμικού |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Μη παραμετρικοί έλεγχοι (έλεγχος Χ2) |
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie για να βελτιώσει την εμπειρία σας ενώ περιηγείστε στον ιστότοπο. Από αυτά, τα cookie που κατηγοριοποιούνται ως απαραίτητα αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, καθώς είναι απαραίτητα για τη λειτουργία βασικών λειτουργιών του ιστότοπου. Χρησιμοποιούμε επίσης cookie τρίτων που μας βοηθούν να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε πώς χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο. Αυτά τα cookies θα αποθηκευτούν στο πρόγραμμα περιήγησής σας μόνο με τη συγκατάθεσή σας. Έχετε επίσης την επιλογή να εξαιρεθείτε από αυτά τα cookie. Ωστόσο, η εξαίρεση από ορισμένα από αυτά τα cookie μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία περιήγησής σας.