ΜΑΘΗΜΑ: Ενσωμάτωση της Τεχνολογίας στην Εκπαιδευτική Πράξη &
Εφαρμογές των Τ.Π.Ε. και της Υποστηρικτικής Τεχνολογίας στη Σχολική και Κοινωνική Ένταξη των Μαθητών/-τριών με Αναπηρίες ή/και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (μαθήματα επιλογής) |
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΜΟΥΝΤΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ |
|
ΜΕΥ.2.2.1 |
ΜΕΥ.2.2.2 |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 13 ΜΑΪΟΥ 2022 |
17:00-21:00 |
Α. Ψηφιακές τεχνολογίες και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση
Β. Χρήση και σχεδίαση μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών σεναρίων |
Α. Ψηφιακές τεχνολογίες και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση
Β. Χρήση και σχεδίαση μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών σεναρίων |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 20 ΜΑΪΟΥ 2022 |
17:00-21:00 |
Εργαλεία/εφαρμογές Web 2.0 και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση |
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών & Ειδική Αγωγή |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 27 ΜΑΪΟΥ 2022 |
17:00-21:00 |
Αναδυόμενες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση (Τεχνητή Νοημοσύνη, Συστήματα Συστάσεων, Κοινωνική Υπολογιστική) |
Εκπαιδευτικά λογισμικά και διαδικτυακά περιβάλλοντα για την Ειδική Αγωγή |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 3 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 |
17:00-21:00 |
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός on line μαθημάτων |
Α. Τεχνολογίες ανάγνωσης για άτομα με Δυσλεξία
Β. Εφαρμογές μικτής πραγματικότητας για υποστήριξη κωφαλάλων |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 |
17:00-21:00 |
Εργαλεία εννοιολογικής χαρτογράφησης & Εργαλεία/Εφαρμογές Web 2.0 (εργαστήριο) |
Κοινωνικά ρομπότ και η αξιοποίησή τους στη Συνεκπαίδευση/Συμπερίληψη και την Ειδική Αγωγή |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 |
17:00-21:00 |
Εργαλεία δημιουργίας online αξιολογήσεων και ερωτηματολογίων (εργαστήριο) |
Συναισθηματική Υπολογιστική και Φορετές Συσκευές στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής |