ΜΑΘΗΜΑ: Ψυχολογία Παιδικής και Εφηβικής Ηλικίας
|
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΟΥΝΕΝΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 |
17:00-19:00 |
Κοινωνική συναισθηματική ανάπτυξη της προσωπικότητας στην παιδική ηλικία |
19:00-21:00 |
Κοινωνική συναισθηματική ανάπτυξη της προσωπικότητας στην εφηβική ηλικία |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 |
17:00-19:00 |
Θεωρίες μάθησης και εφαρμογής στην εκαπιδευτική διαδικασία. Σύνθετες γνωστικές λειτουργίες |
19:00-21:00 |
Θεωρίες μάθησης και εφαρμογής στην εκαπιδευτική διαδικασία. Σύνθετες γνωστικές λειτουργίες |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 |
17:00-19:00 |
Θεωρίες γνωστικής ανάπτυξης στην παιδική και εφηβική ηλικία. Νοημοσύνη, συναισθηματική νοημοσύνη. Μνήμη. |
19:00-21:00 |
Θεωρίες γνωστικής ανάπτυξης στην παιδική και εφηβική ηλικία. Νοημοσύνη, συναισθηματική νοημοσύνη. Μνήμη. |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 |
17:00-19:00 |
Θεωρία Προσκόλλησης/δεσμού, Θεωρία 5 παραγόντων της προσωπικότητας. |
19:00-21:00 |
Θεωρία Προσκόλλησης/δεσμού, Θεωρία 5 παραγόντων της προσωπικότητας. |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 |
17:00-19:00 |
Μαθησιακές και συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών με ιδιαίτερες ικανότητες (παιδιά ΑμΕΑ και παιδιά με υψηλέ νοητικές ικανότητες. |
19:00-21:00 |
Μαθησιακές και συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών με ιδιαίτερες ικανότητες (παιδιά ΑμΕΑ και παιδιά με υψηλέ νοητικές ικανότητες. |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 6 ΜΑΪΟΥ 2022 |
17:00-19:00 |
Ψυχοδυναμική προσέγγιση. Ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου στην ανάπτυξη του ανθρώπινου ψυχισμού |
19:00-21:00 |
Ψυχοδυναμική προσέγγιση. Ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου στην ανάπτυξη του ανθρώπινου ψυχισμού |