ΜΑΘΗΜΑ: Ψυχολογία Παιδικής και Εφηβικής Ηλικίας |
||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΟΥΝΕΝΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Κοινωνική συναισθηματική ανάπτυξη της προσωπικότητας στην παιδική ηλικία |
19:00-21:00 | Κοινωνική συναισθηματική ανάπτυξη της προσωπικότητας στην εφηβική ηλικία | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Θεωρίες μάθησης και εφαρμογής στην εκαπιδευτική διαδικασία. Σύνθετες γνωστικές λειτουργίες |
19:00-21:00 | Θεωρίες μάθησης και εφαρμογής στην εκαπιδευτική διαδικασία. Σύνθετες γνωστικές λειτουργίες | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Θεωρίες γνωστικής ανάπτυξης στην παιδική και εφηβική ηλικία. Νοημοσύνη, συναισθηματική νοημοσύνη. Μνήμη. |
19:00-21:00 | Θεωρίες γνωστικής ανάπτυξης στην παιδική και εφηβική ηλικία. Νοημοσύνη, συναισθηματική νοημοσύνη. Μνήμη. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Θεωρία Προσκόλλησης/δεσμού, Θεωρία 5 παραγόντων της προσωπικότητας. |
19:00-21:00 | Θεωρία Προσκόλλησης/δεσμού, Θεωρία 5 παραγόντων της προσωπικότητας. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Μαθησιακές και συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών με ιδιαίτερες ικανότητες (παιδιά ΑμΕΑ και παιδιά με υψηλέ νοητικές ικανότητες. |
19:00-21:00 | Μαθησιακές και συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών με ιδιαίτερες ικανότητες (παιδιά ΑμΕΑ και παιδιά με υψηλέ νοητικές ικανότητες. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 6 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Ψυχοδυναμική προσέγγιση. Ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου στην ανάπτυξη του ανθρώπινου ψυχισμού |
19:00-21:00 | Ψυχοδυναμική προσέγγιση. Ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου στην ανάπτυξη του ανθρώπινου ψυχισμού |
ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΜΟΥΝΤΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΕΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 12 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων και η εκπαιδευτική του αξιοποίηση |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Ανάπτυξη ιστότοπων, ιστολογίων, και Wikis με εργαλεία Web 2.0 (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ) |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Η Εκπαίδευση στην Κοινωνία της Πληροφορίας |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Το βίντεο ως εργαλείο διδασκαλίας και μάθησης (ανάπτυξη βίντεο, διαδραστικού βίντεο, μαθημάτων βασισμένων σε βίντεο) (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ) |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Νέες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 7 ΜΑΪΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Ευφυή Διδακτικά Συστήματα Εικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης |
ΜΑΘΗΜΑ: Νευρο-Επιστήμη και Ειδική Αγωγή |
||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΚΡΙΕΜΠΑΡΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΑΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 13 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Εισαγωγή – Δομικά στοιχεία του νευρικού συστήματος |
19:00-21:00 | Ανατομία Νευρικού συστήματος | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 20 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Διαστάσεις της έρευνας του εγκεφάλου |
19:00-21:00 | Μνημονική παγίωση και συναπτική πλαστικότητα | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 27 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Αρχιτεκτονική του φλοιού των εγκεφαλικών ημισφαιρίων |
19:00-21:00 | Ο ανθρώπινος εγκέφαλος: πώς μαθαίνουμε | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 3 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Εγκεφαλική ευπλαστότητα και λειτουργική αντιστάθμιση – Εξέλιξη, νόηση και νόημα |
19:00-21:00 | Εξέλιξη, νόηση και νόημα | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Νευροεπιστήμη και Ειδική Αγωγή |
Μάθηση και τρίτη ηλικία | ||
19:00-21:00 | O Κοινωνικός Εγκέφαλος | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Φαινόμενα ανάπτυξης |
19:00-21:00 | In silico (ψηφιακή ανάλυση) προσεγγίσεις του νευρικού συστήματος | |
In silico (ψηφιακή ανάλυση) προσεγγίσεις του νευρικού συστήματος |
ΜΑΘΗΜΑ: Σύγχρονες Τάσεις στην Παιδαγωγική Επιστήμη – Παιδαγωγική της Ένταξης-Συμπερίληψης |
||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΕΣ: ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΤΡΥΦΑΙΝΗ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ & ΜΟΥΣΕΝΑ ΕΛΕΝΗ, ΕΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 14 ΜΑΪΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Παιδαγωγική Επιστήμη. Σύγχρονες Θεωρητικές Προσεγγίσεις |
12:00-14:00 | Σύγχρονες Διδακτικές Κατευθύνσεις για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 21 ΜΑΪΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις – Εργαστήριο |
12:00-14:00 | Ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις – Εργαστήριο | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 28 ΜΑΪΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Εκπαίδευση για την ταυτότητα του Πολίτη |
12:00-14:00 | Διαπολιτισμική Εκπαίδευση | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 4 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Επιστήμη και Γνώση. Επίσημη Γνώση |
12:00-14:00 | Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Οργάνωση διδακτικού έργου. Σχεδιασμός, υλοποίηση (Προσχολική) |
10:00-12:00 | Οργάνωση διδακτικού έργου. Σχεδιασμός, υλοποίηση (Δημοτική – Δευτεροβάθμια) | |
12:00-14:00 | Σχεδιασμός διδασκαλίας με δομημένο σχέδιο μαθήματος στο πλαίσιο αυθεντικής μάθησης και αξιολόγησης. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Διαφοροποιημένη παιδαγωγική και διδασκαλία (Προσχολική) |
12:00-14:00 | Παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές Ένταξης – Συμπερίληψης (Προσχολική) | |
10:00-14:00 | Διαφοροποιημένη παιδαγωγική και διδασκαλία Παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές Ένταξης – Συμπερίληψης (Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια) |
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie για να βελτιώσει την εμπειρία σας ενώ περιηγείστε στον ιστότοπο. Από αυτά, τα cookie που κατηγοριοποιούνται ως απαραίτητα αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, καθώς είναι απαραίτητα για τη λειτουργία βασικών λειτουργιών του ιστότοπου. Χρησιμοποιούμε επίσης cookie τρίτων που μας βοηθούν να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε πώς χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο. Αυτά τα cookies θα αποθηκευτούν στο πρόγραμμα περιήγησής σας μόνο με τη συγκατάθεσή σας. Έχετε επίσης την επιλογή να εξαιρεθείτε από αυτά τα cookie. Ωστόσο, η εξαίρεση από ορισμένα από αυτά τα cookie μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία περιήγησής σας.