ΜΑΘΗΜΑ: Πρακτική Άσκηση μέρος Ι – Παρακολούθηση και Εποπτευόμενη Διδασκαλία σε Φορείς και Σχολικές Μονάδες Ε.Α.Ε. ή/και Συμπερίληψης |
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΔΕΛΗ ΕΡΜΙΟΝΗ |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 12 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 |
11:00-13:00 |
Εισαγωγικό Ενημερωτικό Σεμινάριο της Πρακτικής Άσκησης – Υποστήριξη μεταπτυχιακών για την υλοποίηση των επιστημονικών, αναστοχαστικών εργασιών τους – Πρόγραμμα εποπτείας |
13:00-15:00 |
Εργαστήριο: Εναλλακτικές μορφές παρέμβασης – εικαστικές και εφαρμοσμένες τέχνες – στην εκπαίδευση ατόμων με διαφορετικές ανάγκες |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 |
11:00-13:00 |
Νευρο-αναπτυξιακές διαταραχές κατά DSM-5 και Ειδική αγωγή & εκπαίδευση |
13:00-15:00 |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 |
11:00-13:00 |
Θεραπευτικές και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών. Μελέτη περίπτωσης παιδιών με:
• Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
• Νοητική Υστέρηση
• Διαταραχές λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας
• ΔΕΠΥ
• gifted & talented children |
13:00-15:00 |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 |
11:00-13:00 |
Η δομή και η λειτουργία φορέων ως συμπεριληπτικά και δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης (ΤΕ, ΔΥΕΠ, Σχολεία ΖΕΠ, ΚΕΣΥ κλπ.) |
13:00-15:00 |
Μελέτη περίπτωσης παιδιών στο Τμήμα Ένταξης – Συνεργατικές πρακτικές για την ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας και την αντιμετώπιση της σχολικής περιθωριοποίησης & του αποκλεισμού |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 7 ΜΑΪΟΥ 2022 |
11:00-13:00 |
Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για παιδιά στο φάσμα του αυτισμού ή παιδιά με ΔΑΦ: Θεωρητικό υπόβαθρο & μελέτες περίπτωσης στο σχολικό περιβάλλον |
13:00-15:00 |
Εφαρμογές υποστηρικτικής τεχνολογίας σε άτομα με προβλήματα ακοής, προβλήματα όρασης, αυτισμό & δυσκολίες επικοινωνίας, δυσλεξία & κινητική αναπηρία – Παραδείγματα από τη σχολική πράξη |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 14 ΜΑΪΟΥ 2022 |
11:00-13:00 |
Ανάπτυξη προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων στο πλαίσιο της πρόληψης και της έγκαιρης παρέμβασης των εξαρτήσεων. Εργαλεία και τεχνικές με την ενεργητική συμμετοχή των εκπαιδευομένων |
13:00-15:00 |
Ο ρόλος της οικογένειας στην συμπερίληψη των παιδιών με δυσκολίες στο γενικό σχολείο |