ΜΑΘΗΜΑ: Τεχνολογία και Σύγχρονες Τάσεις στη Διδακτική Γλωσσικών Μαθημάτων | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ & ΠΟΛΚΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ, Δρ. | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Οι διεθνείς επιστημονικές αναζητήσεις στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακά μέσα |
19:00-21:00 | Οι ανακλάσεις των διεθνών επιστημονικών αναζητήσεων στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακά μέσα στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Μοντέλα χρήσης των ψηφιακών μέσων στη διδακτική της γλώσσας. |
19:00-21:00 | Ταξινομήσεις και κατηγορίες ψηφιακών μέσων και περιβαλλόντων στη διδακτική της γλώσσας. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Επιλογές γλωσσικής εκπαίδευσης με ψηφιακά μέσα: Λόγοι, γνώσεις, γραμματισμοί, διδακτικές πρακτικές, ταυτότητες. |
19:00-21:00 | Ο υπολογιστής ως περιβάλλον εργασίας, μέσο πρακτικής και κριτικού γραμματισμού. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Ψηφιακά περιβάλλοντα web 2.0 |
19:00-21:00 | Εφαρμογές με διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας, ιστολόγια, wikis και διαδικτυακά, συνεργατικά περιβάλλοντα παραγωγής λόγου. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Εκπαιδευτικός σχεδιασμός στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακά μέσα: Λόγοι και Πολυγραματισμοί. |
19:00-21:00 | Παραδείγματα σχεδιασμού δραστηριοτήτων και μικρο-σεναρίων στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακά μέσα. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 6 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Αξιολόγηση δραστηριοτήτων και μικρο-σεναρίων στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακά μέσα: Κριτική Ανάλυση Λόγου. |
19:00-21:00 | Εφαρμογές στην αξιολόγηση δραστηριοτήτων και μικρο-σεναρίων στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακά μέσα. |
ΜΑΘΗΜΑ: Διδακτική των Βιοϊατρικών Επιστημών | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΡΙΕΜΠΑΡΔΗΣ, ΑΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Βασικές έννοιες των Βιοϊατρικών Επιστημών. Η επιστήμη και οι πηγές της |
19:00-21:00 | Η θέση των Βιοϊατρικών Επιστημών ανάμεσα στις Επιστήμες: Διδακτικές προεκτάσεις | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Η διεπιστημονικότητα στις επιστήμες ζωής. |
19:00-21:00 | Η έρευνα στις Βιοϊατρικές Επιστήμες | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Το εκπαιδευτικό λογισμικό και η χρήση του στη διδασκαλία των βιολογικών μαθημάτων. |
19:00-21:00 | Μάθηση μέσω Διερεύνησης και Διδακτική Βιοϊατρικών Επιστημών στον αστερισμό του Εποικοδομητισμού | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Από τη Μνήμη στους Εννοιολογικούς Χάρτες. |
19:00-21:00 | Χάρτης εννοιών ως εργαλείο έρευνας και διδασκαλίας: Εισαγωγή – Εφαρμογές | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Εξέλιξη και διδασκαλία των Βιοϊατρικών Επιστημών. |
19:00-21:00 | Παρουσίαση ερευνητικών μεθόδων και εργαλείων. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 6 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις: Ομαδοκεντρική Διδασκαλία, Ανακαλυπτική μέθοδος, Επίλυση προβλήματος, |
19:00-21:00 | Μέθοδος project στις Βιοϊατρικές Επιστήμες – Παραδείγματα. Εξοικείωση με την βιβλιογραφική αναζήτηση μέσω Internet. Πηγές- Εργαλεία |
ΜΑΘΗΜΑ: Εκπαίδευση Ενηλίκων και Διά Βίου Μάθηση | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΙΩΣΗΦ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 12 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Αλληλογνωριμία-Διαμόρφωση μαθησιακού συμβολαίου- Εισαγωγή στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων και της Δια Βίου Μάθησης |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Χαρακτηριστικά ενήλικων εκπαιδευόμενων- Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Εμπόδια Μάθησης Ενηλίκων Εκπαιδευόμενων. Θεωρίες μάθησης ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Βιωματική μάθηση- Συμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικές |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 7 ΜΑΪΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Η συμβολή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 14 ΜΑΪΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Η επικοινωνία ως μέσο ανάπτυξης ομαδικού κλίματος στην εκπαίδευση ενηλίκων |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 21 ΜΑΪΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Η δυναμική της ομάδας στην εκπαίδευση ενηλίκων |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 28 ΜΑΪΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Ψηφιακές δεξιότητες και εκπαίδευση ενηλίκων |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 4 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Η Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική ως διάσταση του πεδίου της εκπαίδευσης ενηλίκων – Η Μαθητεία στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Η αξιοποίηση του mentoring στην εκπαίδευση ενηλίκων |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Εκπαίδευση ενηλίκων και ευάλωτες κοινωνικά ομάδες |
Πίνακας σε αρχείο xlsx
ΜΑΘΗΜΑ: Η Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΚΑΣΙΜΑΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 12 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 11:00-13:00 | |
13:00-15:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 11:00-13:00 | |
13:00-15:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 11:00-13:00 | |
13:00-15:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 11:00-13:00 | |
13:00-15:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 11:00-13:00 | |
13:00-15:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 7 ΜΑΪΟΥ 2022 | 11:00-13:00 | |
13:00-15:00 |
Πίνακας σε αρχείο xlsx
ΜΑΘΗΜΑ: Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη Παιδιού και Εφήβου – Συμβουλευτική |
||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΟΥΝΕΝΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 13 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 20 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 27 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 3 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | |
19:00-21:00 |
ΜΑΘΗΜΑ: Τεχνολογία και Σύγχρονες Τάσεις στη Διδακτική Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών |
|||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΦΑΜΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ | |||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 14 ΜΑΪΟΥ 2022 | 11:00-11:15 | Γνωριμία – Στόχοι και Δομή Μαθήματος – Εξετάσεις Διαδικασία Αξιολόγησης | |
11:15-15:00 | Οι βασικές μεταβλητές της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών (Φ.Ε). | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 21 ΜΑΪΟΥ 2022 | 11:00-15:00 | Μελέτη ιδεών και αναπαραστάσεων των μαθητών για έννοιες και φαινόμενα των Φ.Ε. Η διδακτική της επίλυσης προβλημάτων (problemsolving) στις Φ.Ε. |
|
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ | ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 28 ΜΑΪΟΥ 2022 | 11:00-13:00 | Κοινωνικό-επιστημονικά ζητήματα (ΚΕΖ) και διδακτική πράξη | Η Τεχνολογία ως εργαλείο στη διδασκαλία των Μαθηματικών εννοιών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. |
13:00-15:00 | Διδακτική αξιοποίηση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων και ψηφιακών εργαλείων προσομοίωσης στις Φυσικές Επιστήμες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 4 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 11:00-15:00 | Σύγχρονοι διδακτικοί στόχοι – Αυθεντικά περιβάλλοντα – Αξιοποίηση της ιστορίας των Φυσικών Επιστημών στη διδασκαλία | Εργαστηριακό Μάθημα με διδακτικτά σενάρια στη διδασκαλία των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 11:00-15:00 | “Νανοτεχνολογία και Α’-βάθμια Εκπαίδευση” | Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών με χρήση Η/Υ και διαδικτύου. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 11:00-13:00 | Διδακτική αξιοποίηση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων στα Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών με χρήση Η/Υ και διαδικτύου. |
13:00-15:00 | Αξιοποίηση εργαλείων WEB 2.0 στη διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | Οι φυσικοχημικές ιδιότητες και οι εφαρμογές των υλικών ως εργαλείο για την κατανόηση και διδασκαλία θεμάτων Φυσικής και Χημείας στο Γυμνάσιο και Λύκειο. |