ΜΑΘΗΜΑ: Τεχνολογία και Σύγχρονες Τάσεις στη Διδακτική Γλωσσικών Μαθημάτων | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ & ΠΟΛΚΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ, Δρ. | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Οι διεθνείς επιστημονικές αναζητήσεις στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακά μέσα |
19:00-21:00 | Οι ανακλάσεις των διεθνών επιστημονικών αναζητήσεων στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακά μέσα στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Μοντέλα χρήσης των ψηφιακών μέσων στη διδακτική της γλώσσας. |
19:00-21:00 | Ταξινομήσεις και κατηγορίες ψηφιακών μέσων και περιβαλλόντων στη διδακτική της γλώσσας. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Επιλογές γλωσσικής εκπαίδευσης με ψηφιακά μέσα: Λόγοι, γνώσεις, γραμματισμοί, διδακτικές πρακτικές, ταυτότητες. |
19:00-21:00 | Ο υπολογιστής ως περιβάλλον εργασίας, μέσο πρακτικής και κριτικού γραμματισμού. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Ψηφιακά περιβάλλοντα web 2.0 |
19:00-21:00 | Εφαρμογές με διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας, ιστολόγια, wikis και διαδικτυακά, συνεργατικά περιβάλλοντα παραγωγής λόγου. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Εκπαιδευτικός σχεδιασμός στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακά μέσα: Λόγοι και Πολυγραματισμοί. |
19:00-21:00 | Παραδείγματα σχεδιασμού δραστηριοτήτων και μικρο-σεναρίων στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακά μέσα. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 6 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Αξιολόγηση δραστηριοτήτων και μικρο-σεναρίων στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακά μέσα: Κριτική Ανάλυση Λόγου. |
19:00-21:00 | Εφαρμογές στην αξιολόγηση δραστηριοτήτων και μικρο-σεναρίων στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακά μέσα. |
ΜΑΘΗΜΑ: Διδακτική των Βιοϊατρικών Επιστημών | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΡΙΕΜΠΑΡΔΗΣ, ΑΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Βασικές έννοιες των Βιοϊατρικών Επιστημών. Η επιστήμη και οι πηγές της |
19:00-21:00 | Η θέση των Βιοϊατρικών Επιστημών ανάμεσα στις Επιστήμες: Διδακτικές προεκτάσεις | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Η διεπιστημονικότητα στις επιστήμες ζωής. |
19:00-21:00 | Η έρευνα στις Βιοϊατρικές Επιστήμες | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Το εκπαιδευτικό λογισμικό και η χρήση του στη διδασκαλία των βιολογικών μαθημάτων. |
19:00-21:00 | Μάθηση μέσω Διερεύνησης και Διδακτική Βιοϊατρικών Επιστημών στον αστερισμό του Εποικοδομητισμού | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Από τη Μνήμη στους Εννοιολογικούς Χάρτες. |
19:00-21:00 | Χάρτης εννοιών ως εργαλείο έρευνας και διδασκαλίας: Εισαγωγή – Εφαρμογές | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Εξέλιξη και διδασκαλία των Βιοϊατρικών Επιστημών. |
19:00-21:00 | Παρουσίαση ερευνητικών μεθόδων και εργαλείων. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 6 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις: Ομαδοκεντρική Διδασκαλία, Ανακαλυπτική μέθοδος, Επίλυση προβλήματος, |
19:00-21:00 | Μέθοδος project στις Βιοϊατρικές Επιστήμες – Παραδείγματα. Εξοικείωση με την βιβλιογραφική αναζήτηση μέσω Internet. Πηγές- Εργαλεία |
ΜΑΘΗΜΑ: Εκπαίδευση Ενηλίκων και Διά Βίου Μάθηση | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΙΩΣΗΦ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 12 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Αλληλογνωριμία-Διαμόρφωση μαθησιακού συμβολαίου- Εισαγωγή στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων και της Δια Βίου Μάθησης |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Χαρακτηριστικά ενήλικων εκπαιδευόμενων- Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Εμπόδια Μάθησης Ενηλίκων Εκπαιδευόμενων. Θεωρίες μάθησης ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Βιωματική μάθηση- Συμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικές |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 7 ΜΑΪΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Η συμβολή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 14 ΜΑΪΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Η επικοινωνία ως μέσο ανάπτυξης ομαδικού κλίματος στην εκπαίδευση ενηλίκων |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 21 ΜΑΪΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Η δυναμική της ομάδας στην εκπαίδευση ενηλίκων |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 28 ΜΑΪΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Ψηφιακές δεξιότητες και εκπαίδευση ενηλίκων |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 4 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Η Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική ως διάσταση του πεδίου της εκπαίδευσης ενηλίκων – Η Μαθητεία στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Η αξιοποίηση του mentoring στην εκπαίδευση ενηλίκων |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 09:00-11:00 | Εκπαίδευση ενηλίκων και ευάλωτες κοινωνικά ομάδες |
Πίνακας σε αρχείο xlsx
ΜΑΘΗΜΑ: Η Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΚΑΣΙΜΑΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 12 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 11:00-13:00 | |
13:00-15:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 11:00-13:00 | |
13:00-15:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 11:00-13:00 | |
13:00-15:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 11:00-13:00 | |
13:00-15:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 11:00-13:00 | |
13:00-15:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 7 ΜΑΪΟΥ 2022 | 11:00-13:00 | |
13:00-15:00 |
Πίνακας σε αρχείο xlsx
ΜΑΘΗΜΑ: Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη Παιδιού και Εφήβου – Συμβουλευτική |
||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΟΥΝΕΝΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 13 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 20 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 27 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 3 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | |
19:00-21:00 |
ΜΑΘΗΜΑ: Τεχνολογία και Σύγχρονες Τάσεις στη Διδακτική Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών |
|||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΦΑΜΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ | |||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 14 ΜΑΪΟΥ 2022 | 11:00-11:15 | Γνωριμία – Στόχοι και Δομή Μαθήματος – Εξετάσεις Διαδικασία Αξιολόγησης | |
11:15-15:00 | Οι βασικές μεταβλητές της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών (Φ.Ε). | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 21 ΜΑΪΟΥ 2022 | 11:00-15:00 | Μελέτη ιδεών και αναπαραστάσεων των μαθητών για έννοιες και φαινόμενα των Φ.Ε. Η διδακτική της επίλυσης προβλημάτων (problemsolving) στις Φ.Ε. |
|
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ | ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 28 ΜΑΪΟΥ 2022 | 11:00-13:00 | Κοινωνικό-επιστημονικά ζητήματα (ΚΕΖ) και διδακτική πράξη | Η Τεχνολογία ως εργαλείο στη διδασκαλία των Μαθηματικών εννοιών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. |
13:00-15:00 | Διδακτική αξιοποίηση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων και ψηφιακών εργαλείων προσομοίωσης στις Φυσικές Επιστήμες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 4 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 11:00-15:00 | Σύγχρονοι διδακτικοί στόχοι – Αυθεντικά περιβάλλοντα – Αξιοποίηση της ιστορίας των Φυσικών Επιστημών στη διδασκαλία | Εργαστηριακό Μάθημα με διδακτικτά σενάρια στη διδασκαλία των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 11:00-15:00 | “Νανοτεχνολογία και Α’-βάθμια Εκπαίδευση” | Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών με χρήση Η/Υ και διαδικτύου. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 11:00-13:00 | Διδακτική αξιοποίηση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων στα Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών με χρήση Η/Υ και διαδικτύου. |
13:00-15:00 | Αξιοποίηση εργαλείων WEB 2.0 στη διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | Οι φυσικοχημικές ιδιότητες και οι εφαρμογές των υλικών ως εργαλείο για την κατανόηση και διδασκαλία θεμάτων Φυσικής και Χημείας στο Γυμνάσιο και Λύκειο. |
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie για να βελτιώσει την εμπειρία σας ενώ περιηγείστε στον ιστότοπο. Από αυτά, τα cookie που κατηγοριοποιούνται ως απαραίτητα αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, καθώς είναι απαραίτητα για τη λειτουργία βασικών λειτουργιών του ιστότοπου. Χρησιμοποιούμε επίσης cookie τρίτων που μας βοηθούν να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε πώς χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο. Αυτά τα cookies θα αποθηκευτούν στο πρόγραμμα περιήγησής σας μόνο με τη συγκατάθεσή σας. Έχετε επίσης την επιλογή να εξαιρεθείτε από αυτά τα cookie. Ωστόσο, η εξαίρεση από ορισμένα από αυτά τα cookie μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία περιήγησής σας.