Σύμβουλος Εκπαίδευσης
Εκπαιδευτής Ενηλίκων
Ο Ιγνάτιος Καράμηνας γεννήθηκε το 1966 στη Μυτιλήνη της Λέσβου. Τελείωσε το Δημοτικό Σχολείο στην Πτερούντα το δε Γυμνάσιο και Λύκειο στην Άντισσα Λέσβου. Σπούδασε παιδαγωγικά στην Παιδαγωγική Ακαδημία Μυτιλήνης και στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΠΤΔΕ) του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) και κοινωνική ανθρωπολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Μετεκπαιδεύτηκε στο Μαράσλειο Διδασκαλείο και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην «Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική» στο ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ και στην «Εκπαίδευση Ενηλίκων» στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Είναι Δρ διδακτικής μεθοδολογίας στο ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ με θέμα: «Παιδαγωγική και διδακτική αξιοποίηση του διαδικτύου στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η περίπτωση του μαθήματος της Ιστορίας της ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου».
Έχει 35 χρόνια προϋπηρεσία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Διετέλεσε Σχολικός Σύμβουλος από το 2012-2018 στα δημοτικά σχολεία του Χαϊδαρίου και Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου (Σεπτ. 2018 -Απρ. 2023) στα δημοτικά σχολεία του Ασπροπύργου, Μάνδρας-Ειδυλλίας και Μαγούλας.
Από 7 Απριλίου 2023 υπηρετεί ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης στην 6η Ενότητα Δημοτικών Σχολείων Πειραιά. Επιπλέον, εργάζεται ως Μέλος του Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΕΠ) στο Διαπανεπιστημιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Εξ Αποστάσεως) «Επιστήμες Αγωγής» του Πανεπιστημίου της Λευκωσίας και διδάσκει το μάθημα: «Παιδαγωγική της Συμπερίληψης». Ακόμη, διδάσκει στο ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ τα μαθήματα «Διδακτική Μεθοδολογία» και «Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας» ενώ έχει διδάξει μαθήματα διδακτικής μεθοδολογίας και παιδαγωγικής στο ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ, στο Μαράσλειο Διδασκαλείο, στην ΑΣΠΑΙΤΕ, στα ΠΕΚ κ.ά.
Διετέλεσε Διευθυντής του 3ου Περιφερειακού Επιμορφωτικού Κέντρου (ΠΕΚ) Αθήνας (2016-2018) και Οργανωτικός Συντονιστής στο 3ο ΠΕΚΕΣ Αττικής (2018-Απρ. 2023).
Έχει εκδώσει τρία βιβλία: «Ο Παιδαγωγός Μίλτος Κουντουράς», Αθήνα: Ατραπός, 2005, «Διδασκαλία και Μάθηση με την Αξιοποίηση του Διαδικτύου. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού», Αθήνα: Διάδραση, 2006, «Ο Σχολικός Σύμβουλος ως Εκπαιδευτής Ενηλίκων. Θεωρητική Προσέγγιση, Εμπειρική Διερεύνηση, Καλές Πρακτικές». Αθήνα: Γρηγόρης, 2013. Επιπλέον, έχει δημοσιεύσει άρθρα και έρευνες σε παιδαγωγικά περιοδικά (Παιδαγωγική Επιθεώρηση, Σύγχρονη Εκπαίδευση, Επιστήμες της Αγωγής κ.ά.) και έχει συμμετάσχει με εισηγήσεις σε πανεπιστημιακά συνέδρια και ημερίδες. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στη διδακτική μεθοδολογία με έμφαση στη διαφοροποιημένη διδασκαλία, την ιστορία της εκπαίδευσης και την εκπαίδευση ενηλίκων.
Περισσότερα στην ιστοσελίδα μου: https://www.teachnet.gr/