Επιστημονική Συνεργάτης
Η Αθανασία Μεϊντάση είναι Διευθύντρια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση του Πειραιά. Διετέλεσε διευθύντρια εκπαίδευσης στη Δ΄ Αθήνας και για αρκετά χρόνια Διευθύντρια στο 1ο Ειδικό Δημοτικό σχολείο Περιστερίου. Υπηρέτησε ως εκπαιδευτικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για πολλά χρόνια. Επιπλέον, είναι Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό των Πανεπιστημίων Λευκωσίας και Νεάπολης Πάφου στα μεταπτυχιακά της «Ειδικής Αγωγής» και «Σχολικής Ψυχολογίας». Διδάσκει τα μαθήματα Ειδική Εκπαίδευση: Έρευνες και Σύγχρονες Τάσεις, Νοητική Υστέρηση – Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, Μαθησιακές Δυσκολίες, Μάθηση: Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Εκπαιδευτικές Εφαρμογές, Γλωσσική Ανάπτυξη και Γραμματισμός.
Είναι διδάκτωρ του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στο αντικείμενο της Παιδαγωγικής και Πτυχιούχος του Τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθήνας. Επίσης είναι κάτοχος δύο μεταπτυχιακών τίτλων, στη «Διοίκηση και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου και στη «Δίγλωσση Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Επιπλέον, φοίτησε στο Διδασκαλείο του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και έχει ολοκληρώσει το πρόγραμμα Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού της ΑΣΠΑΙΤΕ. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων του ΕΟΠΕΠ και πρόεδρος του ΠΥΣΕΕΠ (Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού προσωπικού).
Έχει διδάξει ως επιμορφώτρια στα προγράμματα Προχωρημένης Επιμόρφωσης για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε.) στην Ειδική Αγωγή, καθώς και επίσης και σε πολλά προγράμματα του Ι.Ε.Π. (Εισαγωγική, Διαφοροποιημένη διδασκαλία, Νέα Προγράμματα Σπουδών). Τα ερευνητικά και επιστημονικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται κυρίως σε θέματα διαφορετικότητας στην αγωγή και εκπαίδευση των παιδιών, στις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και εργαλεία στην εκπαίδευση, στην εκπαίδευση και ένταξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στις πρώιμες μορφές σχολικού εκφοβισμού και θυματοποίησης καθώς και στη συνεργασία εκπαιδευτικών με γονείς και φορείς. Έχει συγγράψει βιβλίο σχετικά με τους χαρισματικούς μαθητές και έχει σημαντικό αριθμό δημοσιεύσεων. Έχει γράψει άρθρα τόσο σε διεθνή αλλά και σε ελληνικά εκπαιδευτικά περιοδικά, έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια σε πολλά διεθνή και ελληνικά επιστημονικά συνέδρια, σεμινάρια και ημερίδες καθώς και σε ευρωπαϊκά προγράμματα. Τέλος, είναι μέλος επιστημονικών εταιρειών και επιτροπών συνεδρίων, και κριτής άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά.