Ερώτηση |
ΜΟ Τμήματος |
Περιγραφή ΜΟ Τμήματος |
1. Οι στόχοι του θεωρητικού μαθήματος ήταν σαφείς; |
4.7 |
Πάρα πολύ |
2. Η ύλη που καλύφθηκε ανταποκρινόταν στους στόχους του μαθήματος; |
4.7 |
Πάρα πολύ |
3. Βαθμολογήστε την οργάνωση του μαθήματος |
4.7 |
Πάρα πολύ |
4. Το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε βοήθησε στην καλύτερη κατανόηση του θέματος; |
4.6 |
Πάρα πολύ |
5. Τα εκπαιδευτικά βοηθήματα (“σύγγραμμα”, σημειώσεις, πρόσθετη βιβλιογραφία) χορηγήθηκαν εγκαίρως; |
0.9 |
Ναι |
6. Πόσο ικανοποιητικό/-ά βρίσκεται το/-α διανεμόμενο/-α βιβλίο/α(σύγγραμμα/-τα); |
4.4 |
Πολύ |
7. Παρέχονται επιπρόσθετες σημειώσεις; |
0.8 |
Ναι |
7α. Εάν ναι, βαθμολογήστε την επάρκειά τους |
4.5 |
Πάρα πολύ |
8. Βαθμολογήστε τη διαθεσιμότητα της επιπρόσθετης βιβλιογραφίας στην Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος |
4.1 |
Πολύ |
9. Προαπαιτούνται γνώσεις από άλλα μαθήματα για την παρακολούθηση του μαθήματος; |
0.5 |
Ναι |
9α. Εάν ναι, καλύπτονται από άλλα διδαχθέντα μαθήματα; |
3.1 |
Μέτρια |
10. Πώς κρίνετε το επίπεδο δυσκολίας του μαθήματος για το έτος του; |
3.1 |
Μέτρια |
11. Υπάρχει ανάγκη οργάνωσης φροντιστηριακών μαθημάτων για το συγκεκριμένο μάθημα; |
0.2 |
Όχι |
12. Αξιολογήστε τον αριθμό των ωρών διδασκαλίας για την κάλυψη της ύλης
(καθόλου=ανεπαρκής, πάρα πολύ=υπερβολικός) |
3.6 |
Πολύ |
13. Υπάρχει διαφάνεια στα κριτήρια βαθμολόγησης; |
4.5 |
Πάρα πολύ |
14. Το θέμα δόθηκε εγκαίρως; |
4.6 |
Πάρα πολύ |
15. Το διαθέσιμο ερευνητικό υλικό στη βιβλιοθήκη κρίθηκε επαρκές; |
4.4 |
Πολύ |
17. Τα σχόλια του/της διδάσκοντος/-ουσας ήταν εποικοδομητικά; |
4.6 |
Πάρα πολύ |
16. Υπήρχε καθοδήγηση από τον/την διδάσκοντα/-ουσα; |
4.6 |
Πάρα πολύ |
18. Δόθηκε η δυνατότητα βελτίωσης της εργασίας; |
0.7 |
Ναι |
19. Η συγκεκριμένη εργασία σας βοήθησε να κατανοήσετε το συγκεκριμένο θέμα; |
4.6 |
Πάρα πολύ |
20. Βαθμολογήστε τη μεταδοτικότητα του/της διδάσκοντα/ουσας. |
4.6 |
Πάρα πολύ |
21. Βαθμολογήστε τη συνέπεια του/της διδάσκοντα/-ουσας στις εκπαιδευτικές του/της υποχρεώσεις. (Παρουσία στα μαθήματα, έγκαιρη διόρθωση εργασιών, ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές, κλπ |
4.8 |
Πάρα πολύ |
22. Βαθμολογήστε το κλίμα συνεργασίας με τους φοιτητές/-τριες. (Προθυμία στην απάντηση ερωτήσεων, διαθεσιμότητα διδάσκοντος/-ουσας κλπ) |
4.7 |
Πάρα πολύ |
23. Βαθμολογήστε την οργάνωση στην παρουσίαση της ύλης |
4.7 |
Πάρα πολύ |
24. Επιτυγχάνει να διεγείρει το ενδιαφέρον για το αντικείμενο του μαθήματος; |
4.6 |
Πάρα πολύ |
25. Ενθαρρύνει τους φοιτητές/-τριες να διατυπώνουν απορίες και ερωτήσεις έτσι ώστε να αναπτύξουν την κρίση τους; |
4.6 |
Πάρα πολύ |
26. Χρησιμοποιεί Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη διδασκαλία και στην εμπέδωση του μαθήματος; (Χρήση προβολικών μηχανημάτων στις παραδόσεις, παράδοση ασκήσεων μέσω πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης, χρήση ιστοσελίδας μαθήματος κλπ) |
4.6 |
Πάρα πολύ |
27. Πόσο τακτικά παρακολουθείτε τις διαλέξεις; |
4.9 |
Πάρα πολύ |
28. Κατά πόσο κατανοείτε τις διδασκόμενες έννοιες; |
4.3 |
Πολύ |
29. Ανταποκρίνεστε στις γραπτές εργασίες/ασκήσεις; |
1.0 |
Ναι |
30. Πόσες ώρες μελέτης αφιερώνετε εβδομαδιαία για τη μελέτη του συγκεκριμένου μαθήματος; |
2.4 |
3-4 |
31. Πόσες ώρες πιστεύετε ότι πρέπει να αφιερώσετε κατά την περίοδο των εξετάσεων για την επιτυχή εξέτασή σας στο συγκεκριμένο μάθημα; ( |
3.6 |
Αρκετά |
32. Θα εξεταστείτε στο μάθημα για πρώτη φορά; |
0.9 |
Ναι |