ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΡΟΣ ΙΙ – ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΦΟΡΕΙΣ Ή/ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ Ε.Α.Ε. Ή/ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ (ΜΥΚ.4.3.1) |
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: Δρ. ΕΡΜΙΟΝΗ ΔΕΛΗ |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 |
11:00-14:00 |
Υποδοχή – Ενημερωτική συνάντηση – Προϋποθέσεις Πρακτικής Άσκησης δ΄ εξαμήνου |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 22 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 |
17:00-19:00 |
Ορισμός και αίτιο-παθογένεια των μαθησιακών διαταραχών. |
19:00-21:00 |
Γενικευμένες και Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: από τη θεωρία στην πράξη. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 |
09:00-11:00 |
Μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): κατανοώντας τον αυτισμό στο γενικό σχολείο. Ανάγκες & παρεμβάσεις (1). |
11:00-13:00 |
Μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): κατανοώντας τον αυτισμό στο γενικό σχολείο. Προκλήσεις & ανάγκες (2). |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 |
11:00-13:00 |
Ενσωματωμένες Ομάδες Παιχνιδιού: Θεωρητικό υπόβαθρο & πρακτική εφαρμογή στο πλαίσιο διεπιστημονικής συνεργασίας ειδικού και γενικού σχολείου. |
13:00-15:00 |
“Circle of Friends” Παρέμβαση ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων για εφήβους με ΔΑΦ και τυπικούς συνομηλίκους. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 |
11:00-13:00 |
Συμπεριφορά και θέματα κοινωνικής προσαρμογής στο σχολικό περιβάλλον μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Εφαρμογές στην σχολική καθημερινότητα. |
13:00-15:00 |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 |
11:00-13:00 |
Προσεγγίζοντας το δράμα του Άλλου: κόμικς για τον πόλεμο, την προσφυγιά, τη μετανάστευση. |
13:00-15:00 |
Προσεγγίζοντας το τραύμα: κόμικς για την σωματική και την ψυχική ασθένεια. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 |
11:00-13:00 |
Ο ρόλος της οικογένειας στη πρόληψη και έγκαιρη παρέμβαση των εξαρτήσεων και άλλων συμπεριφορών. Μελέτη περιστατικού. |
13:00-15:00 |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΜΑΪΟΥ 2024 |
11:00-13:00 |
Το παιδί με δυσκολίες στην οικογένεια, στο σχολείο και στην κοινότητα. |
13:00-15:00 |