ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Η’ ΚΥΚΛΟΣ | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2022-2023 | ||
ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ (ΜΥ.2.4) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΚΡΙΕΜΠΑΡΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΑΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023 | 11:00-13:00 | Βασικές αρχές Γενετικής – Προσδιορισμός φύλου. Μελέτη των χρωμοσωμάτων του ανθρώπου. |
13:00-15:00 | Όταν τα Γονίδια λένε …. Μάθημα – Εισαγωγή στον Καρυότυπο | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2023 | 10:00-12:00 | Αντιγραφή του γονιδιώματος. |
12:00-14:00 | Μεταλλάξεις και επιδιόρθωση DNA. | |
14:00-16:00 | Άσκηση: Καρυότυπος (ομάδα Α΄) | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2023 | 10:00-12:00 | Απλότυποι, γενετική σύνδεση και ανασυνδυασμός. |
12:00-14:00 | Μοριακή φυλογενετική. | |
14:00-16:00 | Άσκηση: Καρυότυπος (ομάδα Β΄) | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2023 | 10:00-12:00 | Γενετική μαθησιακών δυσκολιών – Κληρονομικότητα – Turner. |
12:00-14:00 | Αυτισμός – Γενετική – Εμβόλια. | |
14:00-16:00 | Άσκηση: Καρυότυπος (ομάδα Γ΄) | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 6 ΜΑΪΟΥ 2023 | 10:00-12:00 | Μαθησιακές δυσκολίες – Ορισμοί – Βασικές Έννοιες. |
12:00-14:00 | Παραδείγματα μαθησιακών δυσκολιών. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 13 ΜΑΪΟΥ 2023 | 10:00-12:00 | Δυσκολίες μαθηματικού λόγου. |
12:00-14:00 | Δυσκολίες λόγου και ομιλίας & Δέκα (10) δυσκολίες γραπτού λόγου. Άλλες δυσκολίες – οπτικο-κινητικές διαταραχές |
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Η΄ ΚΥΚΛΟΣ | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2022-2023 | ||
ΜΑΘΗΜΑ: ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ: ΣΧΕΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (PROJECT) ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΜΥ.2.3) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: Δρ. ΕΡΜΙΟΝΗ ΔΕΛΗ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 19 ΜΑΪΟΥ 2023 | Εισαγωγικές τοποθετήσεις. Το πλαίσιο του μαθήματος. | |
17:00-19:00 | Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων με τη μέθοδο των Σχεδίων εργασίας (Project), σε πλαίσια αγωγής και εκπαίδευσης | |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 26 ΜΑΪΟΥ 2023 | 17:00-19:00 | Διαφοροποιημένη διδασκαλία. Αρχές, Είδη, Στρατηγικές/Μέθοδοι, Εργαλεία, Διαβαθμισμένες Εργασίες & τελικά προϊόντα. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 2 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023 | 17:00-19:00 | Διαφοροποίηση περιεχομένου και διδακτικής διαδικασίας με βάση τη μαθησιακή ετοιμότητα των μαθητών/μαθητριών. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 9 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023 | 17:00-19:00 | Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην παιδαγωγική και οργανωτική διαφοροποίηση της διδασκαλίας στο πλαίσιο τάξης μικτής ικανότητας. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 16 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023 | 17:00-19:00 | Εργαστήριο |
19:00-21:00 | Ενημέρωση για την εργασία του μαθήματος | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023 | 17:00-19:00 | Δημιουργικές προσεγγίσεις και τεχνικές Ευαισθητοποίησης στην διαφορετικότητα, στο σχολικό και ευρύτερο περιβάλλον: Το Παράδειγμα του ‘Diversity Dolls’ Project. |
19:00-21:00 | Διακειμενικές και Διεικονικές προσεγγίσεις των έργων τέχνης σε πεδία εφαρμογής. |
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Η΄ ΚΥΚΛΟΣ | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2022-2023 | ||
ΜΑΘΗΜΑ: ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ (ΜΥ.2.1) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 20 ΜΑΪΟΥ 2023 | 10:00-12:00 | Ποιοτική Μεθοδολογία στην Εκπαιδευτική Έρευνα. |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΜΑΪΟΥ 2023 | 10:00-12:00 | Εισαγωγή στη Στατιστική (πληθυσμός, δείγμα, μεταβλητές, μέθοδοι δειγματοληψίας). |
12:00-14:00 | Περιγραφική Στατιστική: πίνακες συχνοτήτων δεδομένων, διαγράμματα, μέτρα θέσης, μέτρα διασποράς. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 3 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023 | 10:00-12:00 | Έλεγχοι υποθέσεων – διαστήματα εμπιστοσύνης (t-test). |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023 | 10:00-12:00 | Εργαστήριο Στατιστικού Λογισμικού. |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023 | 10:00-12:00 | Μη παραμετρικοί έλεγχοι (έλεγχος Χ2). |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 24 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023 | 10:00-12:00 | Εργαστήριο Στατιστικού Λογισμικού. |
12:00-14:00 |
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Η΄ ΚΥΚΛΟΣ | |||||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2022-2023 | |||||
ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ (ΜΕΥ.2.2.1) & ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (Τ.Π.Ε.) ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/-ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (ΜΕΥ.2.2.2) | |||||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΜΟΥΝΤΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΕΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | |||||
ΜΕΥ.2.2.1 | ΜΕΥ.2.2.2 | ||||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 17 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023 | 17:00-21:00 | Α. Ψηφιακές τεχνολογίες και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση Β. Χρήση και σχεδίαση μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών σεναρίων |
|||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 31 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023 | 17:00-21:00 | Αναδυόμενες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση (Τεχνητή Νοημοσύνη, Συστήματα Συστάσεων, Κοινωνική Υπολογιστική) | Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών & Ειδική Αγωγή | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2023 | 17:00-21:00 | Εργαλεία/εφαρμογές Web 2.0 και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση | Εκπαιδευτικά λογισμικά και διαδικτυακά περιβάλλοντα για την Ειδική Αγωγή. | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2023 | 17:00-21:00 | Εκπαιδευτικός σχεδιασμός on line μαθημάτων. | Α. Τεχνολογίες ανάγνωσης για άτομα με Δυσλεξία Β. Εφαρμογές μικτής πραγματικότητας για υποστήριξη κωφών και βαρηκόων. |
||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 5 ΜΑΪΟΥ 2023 | 17:00-21:00 | Εργαλεία εννοιολογικής χαρτογράφησης & Εργαλεία/Εφαρμογές Web 2.0 (εργαστήριο). | Κοινωνικά ρομπότ και η αξιοποίησή τους στη Συνεκπαίδευση/Συμπερίληψη και την Ειδική Αγωγή. | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 12 ΜΑΪΟΥ 2023 | 17:00-21:00 | Εργαλεία δημιουργίας online αξιολογήσεων και ερωτηματολογίων (εργαστήριο). | Συναισθηματική Υπολογιστική και Φορετές Συσκευές στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής. |