Ι’ Κύκλος

Ι’ Κύκλος
| ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Ι΄ ΚΥΚΛΟΣ | ||
| ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025 | ||
| ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ – ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ – ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ (ΜΥ.1.1) | ||
| ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΤΡΥΦΑΙΝΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΑΝΕΛΛΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ & ΕΛΕΝΗ ΜΟΥΣΕΝΑ, ΑΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ |
| ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
| ΣΑΒΒΑΤΟ, 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 12:00-14:00 | Επιστήμη και Γνώση. Επίσημη Σχολική Γνώση. |
| ΣΑΒΒΑΤΟ, 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Παιδαγωγική Επιστήμη: Σύγχρονες Θεωρητικές Προσεγγίσεις. |
| 12:00-14:00 | Σύγχρονες Διδακτικές Κατευθύνσεις για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα. | |
| ΣΑΒΒΑΤΟ, 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Εκπαίδευση για την ταυτότητα του Πολίτη. |
| 12:00-14:00 | Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. | |
| ΣΑΒΒΑΤΟ, 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 10:00-14:00 | Ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις – Εργαστήριο |
| ΣΑΒΒΑΤΟ, 11 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 10:00-12:00 | Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών – Διδακτική Κοινωνικών Επιστημών. |
| 12:00-14:00 | Σχολείο Κοινωνία Πολιτών. | |
| ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 10:00-12:00 | Σχεδιασμός διδασκαλίας με δομημένο σχέδιο μαθήματος στο πλαίσιο αυθεντικής μάθησης και αξιολόγησης. |
| 12:00-14:00 | Οργάνωση διδακτικού έργου. Σχεδιασμός, υλοποίηση (Προσχολική Αγωγή). | |
| 12:00-14:00 | Οργάνωση διδακτικού έργου. Σχεδιασμός, υλοποίηση (Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση). | |
| ΣΑΒΒΑΤΟ, 25 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 10:00-12:00 | Διαφοροποιημένη παιδαγωγική και διδασκαλία. Παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές Ένταξης – Συμπερίληψης ΘΕΩΡΙΑ (Προσχολική Αγωγή) |
| 10:00-12:00 | Διαφοροποιημένη παιδαγωγική και διδασκαλία Παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές Ένταξης – Συμπερίληψης ΘΕΩΡΙΑ (Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση). | |
| 12:00-14:00 | Διαφοροποιημένη παιδαγωγική και διδασκαλία. Παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές Ένταξης – Συμπερίληψης ΑΣΚΗΣΗ (Προσχολική Αγωγή). | |
| 12:00-14:00 | Διαφοροποιημένη παιδαγωγική και διδασκαλία. Παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές Ένταξης – Συμπερίληψης ΑΣΚΗΣΗ (Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση) . |
| ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Ι΄ ΚΥΚΛΟΣ | ||
| ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025 | ||
| ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (ΜΥ.1.2) | ||
| ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΜΑΡΙΑ ΜΟΥΝΤΡΙΔΟΥ, ΕΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ |
| ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
| ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 6 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Πλοήγηση στο ψηφιακό τοπίο: Το Διαδίκτυο, οι πόροι και οι ευκαιρίες μάθησης |
| 19:00-21:00 | Το εξελισσόμενο τοπίο της ψηφιακής μάθησης: Εξ αποστάσεως και μεικτή εκπαίδευση, Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης, Ιστοεξερευνήσεις και Μελλοντικές Τάσεις. |
|
| ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-21:00 | Η Εκπαίδευση στην Κοινωνία της Πληροφορίας |
| ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-21:00 | Νέες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση |
| ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 10 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 17:00-21:00 | Ανάπτυξη διαδραστικών εκπαιδευτικών ιστότοπων (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ) |
| ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 17 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 17:00-21:00 | Ανάπτυξη διαδραστικών μαθημάτων βασισμένων σε βίντεο (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ) |
| ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 24 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας: Α) Εικονικοί κόσμοι, παιχνίδια και παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση |
| 19:00-21:00 | Β) Μετασχηματισμός της εκπαίδευσης με την Τεχνητή Νοημοσύνη |
| ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Ι΄ ΚΥΚΛΟΣ | ||
| ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025 | ||
| ΜΑΘΗΜΑ: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ (ΜΥ.1.3) | ||
| ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΟΥΝΕΝΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ |
| ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
| ΣΑΒΒΑΤΟ, 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη της προσωπικότητας στην παιδική ηλικία. Θεωρία 5 παραγόντων. |
| 12:00-14:00 | ||
| ΣΑΒΒΑΤΟ, 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024 | 10.00-12:00 | Θεωρία Προσκόλλησης/Δεσμού. Ο ρόλος της στην ανάπτυξη και στη συμπεριφορά του ανθρώπου. |
| 12:00-14:00 | ||
| ΣΑΒΒΑΤΟ, 2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Μαθησιακές και συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών με ιδιαίτερες ικανότητες (παιδιά ΑμΕΑ και παιδιά με υψηλές νοητικές ικανότητες). |
| 12:00-14:00 | ||
| ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Ψυχοδυναμική προσέγγιση. Ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου στην ανάπτυξη του ανθρώπινου ψυχισμού. |
| 12:00-14:00 | ||
| ΣΑΒΒΑΤΟ, 16 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Θεωρίες γνωστικής ανάπτυξης στην παιδική και εφηβική ηλικία. Νοημοσύνη, συναισθηματική νοημοσύνη. Μνήμη. |
| 12:00-14:00 | ||
| ΣΑΒΒΑΤΟ, 23 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Θετική Ψυχολογία & Ανάπτυξη του παιδιού και του εφήβου. |
| 12:00-14:00 | Θετική Ψυχολογία & εκπαίδευση. | |
| ΣΑΒΒΑΤΟ, 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Ειδικά θέματα ανάπτυξης. |
| ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Ι΄ ΚΥΚΛΟΣ | ||
| ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025 | ||
| ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΥΡΟ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (ΜΥ.1.4) | ||
| ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΡΙΕΜΠΑΡΔΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ |
| ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ/ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ |
| ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Εισαγωγή – Δομικά στοιχεία του νευρικού συστήματος. |
| 19:00-21:00 | O Κοινωνικός Εγκέφαλος. | |
| ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Μνημονική παγίωση και συναπτική πλαστικότητα. |
| 19:00-21:00 | Διαστάσεις της έρευνας του εγκεφάλου. | |
| ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Μάθηση και τρίτη Ηλικία. |
| 19:00-21:00 | Φαινόμενα ανάπτυξης. | |
| ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Εγκεφαλική ευπλαστότητα και λειτουργική αντιστάθμιση – Εξέλιξη, νόηση και νόημα. |
| 19:00-21:00 | Εξέλιξη, νόηση και νόημα. | |
| ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Αρχιτεκτονική του φλοιού των εγκεφαλικών ημισφαιρίων. |
| 19:00-21:00 | Ο ανθρώπινος εγκέφαλος: πώς μαθαίνουμε. | |
| ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Μοριακοί μηχανισμοί μνήμης και μάθησης. |
| 19:00-21:00 | Συστήματα μνήμης. | |
| ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Μικροσκοπική παρατήρηση Νευρικού συστήματος. |
| 19:00-21:00 | In silico (ψηφιακή ανάλυση) προσεγγίσεις του νευρικού συστήματος. |