Ασφάλεια & Προστασία
Απόφοιτοι
Βιβλιοθήκες
Γυμναστήριο-Αθλητισμός
Φοιτητικά Δίκτυα
Υγειονομική Υπηρεσία
Βραβεία-Υποτροφίες
Το ΔΠΜΣ
Μήνυμα Διευθύντριας του ΔΠΜΣ
Αντικείμενο−Σκοπός
Σε ποιους απευθύνεται
Γιατί να το προτιμήσω
Μαθησιακά αποτελέσματα του Προγράμματος
Χορηγούμενος Μεταπτυχιακός Τίτλος
Πιστοποίηση Παιδαγωγικής & Διδακτικής Επάρκειας
Συνάφεια Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Πιστοποίηση Η/Υ
Εξασφαλιζόμενα εφόδια – Πρόσβαση σε περαιτέρω σπουδές
Χρονική Διάρκεια Σπουδών – ECTS
Κατηγορίες Υποψηφίων
Γλώσσα διδασκαλίας
Τέλη φοίτησης
Τοποθεσία
Οργάνωση
Κανονισμοί
Κανονισμοί ΔΠΜΣ
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας ΔΠΜΣ
Κανονισμός Σπουδών του ΔΠΜΣ
Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου
Κανονισμός Διαχείρισης Παραπόνων
Κανονισμός Εκπόνησης Διπλωματικών Εργασιών
Κανονισμός Ηλεκτρονικής Μάθησης
Κανονισμός Κινητικότητας Erasmus
Κανονισμός Πρακτικής Ασκησης
Κανονισμοί ΠΑΔΑ
Εσωτερικός Κανονισμός ΠΑΔΑ
Κανονισμός Λειτουργίας Π.Μ.Σ. ΠΑΔΑ
Κανονισμός Διδακτορικών Σπουδών ΠΑΔΑ
Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας της Έρευνας
Κώδικας Δεοντολογίας και Καλής Πρακτικής
ΦΕΚ Ίδρυσης – Επανίδρυσης
ΦΕΚ Επανίδρυσης 3205/τ. Β’/23-06-2022
ΦΕΚ Έγκρισης – Τροποποίησης
ΦΕΚ Τροποποίησης 5315/17-11-2021
ΦΕΚ Τροποποίησης 4905/22-10-2021
ΦΕΚ Τροποποίησης 6118/31-12-2020
ΦΕΚ Έγκρισης 5312/27-11-2018
ΦΕΚ Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας
ΦΕΚ Χορήγησης Πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ΔΠΜΣ (ΦΕΚ 4319/τ.Β’/12-08-2022)
ΦΕΚ Χορήγησης Πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ΔΠΜΣ (ΦΕΚ 3784/τ.Β’/14-10-2019)
ΦΕΚ Συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
ΦΕΚ συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης (ΦΕΚ 308/τ. Β’/25-01-2023)
ΦΕΚ συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης (ΦΕΚ 1812/ τ.Β’/29-04-2021)
Πιστοποίηση
Πολιτική Ποιότητας
Προσωπικό
Διδακτικό Προσωπικό
Μέλη ΔΕΠ
Επιστημονικοί Συνεργάτες
Όργανα Διοίκησης
Πολιτική υποστήριξης του προσωπικού
Σπουδές
Πρόγραμμα Σπουδών
Πρόγραμμα Σπουδών
Α’ Εξάμηνο
Β’ Εξάμηνο
Γ’ Εξάμηνο
Προσχολικής Αγωγής
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
Δ’ Εξάμηνο
Προσχολικής Αγωγής
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
2024-2025 Χειμερινό Εξάμηνο
Θ’ Κύκλος
Ειδίκευση “Προσχολικής Αγωγής” 2024-2025 Χειμερινό
Ειδίκευση “Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης” 2024-2025 Χειμερινό
Ειδίκευση “Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης” 2024-2025 Χειμερινό
Ι’ Κύκλος
Οδηγοί
Οδηγός Σπουδών
Οδηγός Διπλωματικών Εργασιών
Οδηγός Πρακτικής Άσκησης Ειδίκευσης “Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης”
Οδηγός Πρακτικής Άσκησης Ειδικεύσεων “Προσχολικής Αγωγής” και “Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης”
Φορείς Συνεργασίας Πρακτικής Άσκησης
Πλατφόρμα Πρακτικής άσκησης
Πλατφόρμα Διπλωματικής εργασίας
Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης
Διασφάλιση Ποιότητας και Αξιολόγηση
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα αξιολόγησης
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα 2023–2024 Χειμερινό (Επιστήμες της Αγωγής)
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα 2023–2024 Χειμερινό (Παιδαγωγική)
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα 2021–2022 Χειμερινό (Παιδαγωγική)
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα 2020-2021
Πλατφόρμα Αξιολόγησης
Οδηγός Χρήσης
Καταγραφή Προγραμμάτων Αξιολόγησης
Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
e-Γραμματεία
Έντυπα – Αιτήσεις
Δικαιολογητικά Υποβολής Υποψηφιότητας
Εφαρμογή Πρόσκλησης Εκπαιδευτών
Αποθετήριο Διπλωματικών Εργασιών
Διαδικασία έκδοσης και ανανέωσης ψηφιακών υπογραφών
Πλατφόρμα συλλογής στοιχείων αποφοίτων – Alumni
Ηλεκτρονική Φόρμα Υποβολής Παραπόνου / Ένστασης
Ασφάλεια & Προστασία
Υπηρεσίες
Νέα
Ανακοινώσεις
Εκδηλώσεις
Πολυμεσικό Υλικό
Επικοινωνία
Φόρμα Επικοινωνίας
Το ΔΠΜΣ
Μήνυμα Διευθύντριας του ΔΠΜΣ
Αντικείμενο−Σκοπός
Σε ποιους απευθύνεται
Γιατί να το προτιμήσω
Μαθησιακά αποτελέσματα του Προγράμματος
Χορηγούμενος Μεταπτυχιακός Τίτλος
Πιστοποίηση Παιδαγωγικής & Διδακτικής Επάρκειας
Συνάφεια Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Πιστοποίηση Η/Υ
Εξασφαλιζόμενα εφόδια – Πρόσβαση σε περαιτέρω σπουδές
Χρονική Διάρκεια Σπουδών – ECTS
Κατηγορίες Υποψηφίων
Γλώσσα διδασκαλίας
Τέλη φοίτησης
Τοποθεσία
Οργάνωση
Κανονισμοί
Κανονισμοί ΔΠΜΣ
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας ΔΠΜΣ
Κανονισμός Σπουδών του ΔΠΜΣ
Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου
Κανονισμός Διαχείρισης Παραπόνων
Κανονισμός Εκπόνησης Διπλωματικών Εργασιών
Κανονισμός Ηλεκτρονικής Μάθησης
Κανονισμός Κινητικότητας Erasmus
Κανονισμός Πρακτικής Ασκησης
Κανονισμοί ΠΑΔΑ
Εσωτερικός Κανονισμός ΠΑΔΑ
Κανονισμός Λειτουργίας Π.Μ.Σ. ΠΑΔΑ
Κανονισμός Διδακτορικών Σπουδών ΠΑΔΑ
Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας της Έρευνας
Κώδικας Δεοντολογίας και Καλής Πρακτικής
ΦΕΚ Ίδρυσης – Επανίδρυσης
ΦΕΚ Επανίδρυσης 3205/τ. Β’/23-06-2022
ΦΕΚ Έγκρισης – Τροποποίησης
ΦΕΚ Τροποποίησης 5315/17-11-2021
ΦΕΚ Τροποποίησης 4905/22-10-2021
ΦΕΚ Τροποποίησης 6118/31-12-2020
ΦΕΚ Έγκρισης 5312/27-11-2018
ΦΕΚ Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας
ΦΕΚ Χορήγησης Πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ΔΠΜΣ (ΦΕΚ 4319/τ.Β’/12-08-2022)
ΦΕΚ Χορήγησης Πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ΔΠΜΣ (ΦΕΚ 3784/τ.Β’/14-10-2019)
ΦΕΚ Συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
ΦΕΚ συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης (ΦΕΚ 308/τ. Β’/25-01-2023)
ΦΕΚ συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης (ΦΕΚ 1812/ τ.Β’/29-04-2021)
Πιστοποίηση
Πολιτική Ποιότητας
Προσωπικό
Διδακτικό Προσωπικό
Μέλη ΔΕΠ
Επιστημονικοί Συνεργάτες
Όργανα Διοίκησης
Πολιτική υποστήριξης του προσωπικού
Σπουδές
Πρόγραμμα Σπουδών
Πρόγραμμα Σπουδών
Α’ Εξάμηνο
Β’ Εξάμηνο
Γ’ Εξάμηνο
Προσχολικής Αγωγής
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
Δ’ Εξάμηνο
Προσχολικής Αγωγής
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
2024-2025 Χειμερινό Εξάμηνο
Θ’ Κύκλος
Ειδίκευση “Προσχολικής Αγωγής” 2024-2025 Χειμερινό
Ειδίκευση “Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης” 2024-2025 Χειμερινό
Ειδίκευση “Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης” 2024-2025 Χειμερινό
Ι’ Κύκλος
Οδηγοί
Οδηγός Σπουδών
Οδηγός Διπλωματικών Εργασιών
Οδηγός Πρακτικής Άσκησης Ειδίκευσης “Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης”
Οδηγός Πρακτικής Άσκησης Ειδικεύσεων “Προσχολικής Αγωγής” και “Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης”
Φορείς Συνεργασίας Πρακτικής Άσκησης
Πλατφόρμα Πρακτικής άσκησης
Πλατφόρμα Διπλωματικής εργασίας
Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης
Διασφάλιση Ποιότητας και Αξιολόγηση
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα αξιολόγησης
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα 2023–2024 Χειμερινό (Επιστήμες της Αγωγής)
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα 2023–2024 Χειμερινό (Παιδαγωγική)
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα 2021–2022 Χειμερινό (Παιδαγωγική)
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα 2020-2021
Πλατφόρμα Αξιολόγησης
Οδηγός Χρήσης
Καταγραφή Προγραμμάτων Αξιολόγησης
Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
e-Γραμματεία
Έντυπα – Αιτήσεις
Δικαιολογητικά Υποβολής Υποψηφιότητας
Εφαρμογή Πρόσκλησης Εκπαιδευτών
Αποθετήριο Διπλωματικών Εργασιών
Διαδικασία έκδοσης και ανανέωσης ψηφιακών υπογραφών
Πλατφόρμα συλλογής στοιχείων αποφοίτων – Alumni
Ηλεκτρονική Φόρμα Υποβολής Παραπόνου / Ένστασης
Ασφάλεια & Προστασία
Υπηρεσίες
Νέα
Ανακοινώσεις
Εκδηλώσεις
Πολυμεσικό Υλικό
Επικοινωνία
Φόρμα Επικοινωνίας
Θ’ Κύκλος
Home
>
Σπουδές
>
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
>
2024-2025 Χειμερινό Εξάμηνο
>
Θ’ Κύκλος
Ειδίκευση “Προσχολικής Αγωγής”
Ειδίκευση “Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης”
Ειδίκευση “Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης”