ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Θ΄ ΚΥΚΛΟΣ, ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ “ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ/ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ” | |||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025 | |||
ΜΑΘΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΜEK.3.2.2.1) | |||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΦΑΜΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 6 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-17:15 | Γνωριμία – Στόχοι και Δομή Μαθήματος – Εξετάσεις Διαδικασία Αξιολόγησης | |
19:15-21:00 | Οι βασικές μεταβλητές της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών (Φ.Ε). | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 |
Μελέτη ιδεών και αναπαραστάσεων των μαθητών για έννοιες και φαινόμενα των Φ.Ε. Η διδακτική της επίλυσης προβλημάτων (problemsolving) στις Φ.Ε. |
|
19:00-21:00 | |||
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ | ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | “Νανοτεχνολογία και Α’-βάθμια Εκπαίδευση” | Η Τεχνολογία ως εργαλείο στη διδασκαλία των Μαθηματικών εννοιών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. |
19:00-21:00 | Περιβαλλοντικά θέματα και Αειφορία | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 10 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Περιβάλλον-Ενέργεια και Αειφορία | Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη και Εφαρμογές της παραγωγικής ΤΝ στην Εκπαίδευση. |
19:00-21:00 | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 17 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Διδακτική αξιοποίηση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων στα Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών με χρήση Η/Υ και διαδικτύου. |
19:00-21:00 | Αξιοποίηση εργαλείων WEB 2.0 στη διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 24 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Διδακτική αξιοποίηση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων στις Φυσικές Επιστήμες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών με χρήση Η/Υ και διαδικτύου. |
19:00-21:00 | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 31 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη και Εφαρμογές της παραγωγικής ΤΝ στην Εκπαίδευση. | Οι φυσικοχημικές ιδιότητες και οι εφαρμογές των υλικών ως εργαλείο για την κατανόηση και διδασκαλία θεμάτων Φυσικής και Χημείας στο Γυμνάσιο και Λύκειο. |
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Θ΄ ΚΥΚΛΟΣ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ “ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ/ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ”) | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025 | ||
ΜΑΘΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΜEK.3.2.2.2) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: Δρ. ΛΑΜΠΡΟΣ ΠΟΛΚΑΣ & ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Εισαγωγικά στοιχεία μαθημάτων-επόπτευση του υλικού- διευκρινίσεις όρων και διδακτικών “σχημάτων” ως προς την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαίδευση. |
13:00-15:00 | Ο πολυσύνθετος χαρακτήρας των ψηφιακών τεχνολογιών και οι επιπτώσεις τους στη νέα, παγκοσμιοποιημένη, κειμενική πραγματικότητα. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Οι διεθνείς επιστημονικές αναζητήσεις στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακές τεχνολογίες. |
13:00-15:00 | Οι ανακλάσεις των διεθνών επιστημονικών αναζητήσεων στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακές τεχνολογίες στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Μοντέλα χρήσης των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική της γλώσσας – big data- τεχνητή νοημοσύνη. |
13:00-15:00 | Ταξινομήσεις και κατηγορίες ψηφιακών τεχνολογιών και περιβαλλόντων στη διδακτική της γλώσσας – παραδείγματα και εφαρμογές. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 11 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 11:00-13:00 | Επιλογές γλωσσικής εκπαίδευσης με ψηφιακές τεχνολογίες: Λόγοι, γνώσεις, γραμματισμοί, διδακτικές πρακτικές, ταυτότητες. |
13:00-15:00 | Οι ψηφιακές τεχνολογίες ως περιβάλλοντα εργασίας, ως μέσα πρακτικής και κριτικού γραμματισμού. Εξάσκηση με παραδειγματικές εφαρμογές. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 11:00-13:00 | Web 2.0, διαδραστικά συστήματα, αποθετήρια μαθησιακών αντικειμένων, συνεργατικές πλατφόρμες και περιβάλλοντα παραγωγής λόγου, MOOC, διαδικτυακές κοινότητες. |
13:00-15:00 | Εφαρμογές με τεχνολογίες Web 2.0, αποθετήρια μαθησιακών αντικειμένων, συνεργατικές πλατφόρμες και περιβάλλοντα παραγωγής λόγου, MOOC, διαδικτυακές κοινότητες. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 25 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 11:00-13:00 | Εκπαιδευτικός σχεδιασμός στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακές τεχνολογίες: Παραγωγή λόγου με διδακτικά συμβάντα – Εγγράμματες ταυτότητες. |
13:00-15:00 | Παραδείγματα σχεδιασμού δραστηριοτήτων και μικρο-σεναρίων στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακές τεχνολογίες. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 2 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 11:00-13:00 | Αξιολόγηση δραστηριοτήτων και μικρο-σεναρίων στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακές τεχνολογίες: Κριτική Ανάλυση Λόγου. |
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Θ΄ ΚΥΚΛΟΣ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ “ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ/ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ”) | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025 | ||
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΜEK.3.2.2.3) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΞΑΝΘΟΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Θεωρίες Μάθησης |
13:00-15:00 | Θεωρίες Μάθησης | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Μικροδιδασκαλίες Θεωρίων μάθησης |
13:00-15:00 | Μικροδιδασκαλίες Θεωρίων μάθησης | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Μαθησιακά Αποτελέσματα |
13:00-15:00 | Μαθησιακά Αποτελέσματα | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 11 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 11:00-13:00 | Παρουσίαση Εργσλιας Μαθησιακών αποτελεσμάτων |
13:00-15:00 | Παρουσίαση Εργσλιας Μαθησιακών αποτελεσμάτων | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 11:00-13:00 | Σχεδιασμός Προγράμματος Σπουδών |
13:00-15:00 | Σχεδιασμός Προγράμματος Σπουδών | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 25 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 11:00-13:00 | Μικροδιδασκαλία προγράμματος Σπουδών |
13:00-15:00 | Εκπαιδευτικό Λογισμικό και διδακτική των βιοιατρικών επιστημών | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 2 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 11:00-13:00 | Εκπαιδευτικό Λογισμικό και διδακτική των βιοιατρικών επιστημών |
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Θ΄ ΚΥΚΛΟΣ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ “ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ/ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ”) | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025 | ||
ΜΑΘΗΜΑ: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΜΕΚ.3.2.2.4) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ, Ομ. Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Λεμεσού, αφ.Καθηγήτρια Παιδαγωγικού Τμήματος ΑΣΠΑΙΤΕ |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Εννοιολογική αποσαφήνιση του όρου «εκπαιδευτική αξιολόγηση». |
13:00-15:00 | Είδη και μορφές αξιολόγησης. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Η Κοινωνία της Μάθησης και οι δεξιότητες που απαιτεί για τους πολίτες του 21ου αιώνα. |
13:00-15:00 | Το αξιολογικό πλαίσιο (αντικείμενο, σκοποί, στόχοι, κριτήρια) της εκπαιδευτικής αξιολόγησης. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Αξιολόγηση της Επίδοσης των Εκπαιδευομένων στα Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης. |
13:00-15:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων. |
13:00-15:00 | Αποτίμηση εκπαιδευτικού έργου. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 16 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. |
13:00-15:00 | Επισκόπηση για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 23 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Σχεδιασμός και υλοποίηση αξιολογικών εργαλείων. |
13:00-15:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Λογισμικά που υποστηρίζουν τις τεχνικές αξιολόγησης. |
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Θ΄ ΚΥΚΛΟΣ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ “ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ/ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ”) | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025 | ||
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ (ΜΕΚ.3.2.2.5) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΙΩΣΗΦ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Αλληλογνωριμία-Διαμόρφωση μαθησιακού συμβολαίου- Εισαγωγή στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Η επικοινωνία ως μέσο ανάπτυξης ομαδικού κλίματος στην εκπαίδευση ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Εμπόδια Μάθησης Ενηλίκων Εκπαιδευόμενων. Θεωρίες μάθησης ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Η ανάπτυξη του θεσμού των ΣΔΕ στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 16 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Χαρακτηριστικά ενήλικων εκπαιδευόμενων- Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 23 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Η συμβολή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων- Ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Βιωματική μάθηση – συμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικές. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Ψηφιακά περιβάλλοντα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Η ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση και κατάρτιση στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 11 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 09:00-11:00 | Η αξιοποίηση του mentoring στην εκπαίδευση ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 09:00-11:00 | Η αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαίδευση ενηλίκων . |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 25 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 | 09:00-11:00 | Η Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική ως διάσταση του πεδίου της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. |
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Θ΄ ΚΥΚΛΟΣ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ/ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ) | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025 | ||
ΜΑΘΗΜΑ: ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥ – ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΟΥΝΕΝΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του παιδιού . Ο ρόλος της οικογένειας, του σχολείου. Ψυχοδυναμικές αλληλεπιδράσεις. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Συμβουλευτική οικογένειας-δεξιότητες συμβουλευτικής. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Ψυχολογία της Επικοινωνίας. Η παρενόχληση ως συγκρουσιακή επικοινωνία. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Στρατηγικές διαχείρισης κρίσεων στο σχολικό περιβάλλον-το παιδί μαθητής με τραύμα. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Επαγγελματική ανάπτυξη παιδιών σχολικής ηλικίας. Δεξιότητες συμβουλευτικής. |
17:00-19:00 | Επαγγελματική ανάπτυξη εφήβων. | |
19:00-21:00 | Δεξιότητες συμβουλευτικής. | |
19:00-21:00 | Επαγγελματική ανάπτυξη εφήβων. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-21:00 | Προβλήματα και διαταραχές παιδιών. |
17:00-21:00 | Προβλήματα και διαταραχές εφήβων. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Συμβουλευτική και εκπαίδευση. |