ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024 |
11:00-13:00 |
Διαχείριση ζητημάτων της Πρακτικής Άσκησης – Δράσεις εποπτείας – Υποστήριξη μεταπτυχιακών για την υλοποίηση των επιστημονικών, αναστοχαστικών εργασιών τους. |
13:00-15:00 |
Εργαστήριο: Εναλλακτικές μορφές παρέμβασης – εικαστικές και εφαρμοσμένες τέχνες – στην εκπαίδευση ατόμων με διαφορετικές ανάγκες. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024 |
11:00-15:00 |
Νευρο-αναπτυξιακές διαταραχές κατά DSM-5 και Ειδική αγωγή & εκπαίδευση. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 |
11:00-15:00 |
Θεραπευτικές και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών. Μελέτη περίπτωσης παιδιών με: • Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος • Νοητική Υστέρηση • Διαταραχές λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας • ΔΕΠΥ • gifted & talented children |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 |
11:00-13:00 |
Ανάπτυξη προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων στο πλαίσιο της πρόληψης και της έγκαιρης παρέμβασης των εξαρτήσεων. Εργαλεία και τεχνικές με την ενεργητική συμμετοχή των εκπαιδευομένων. |
13:00-15:00 |
Μελέτη περίπτωσης παιδιών στο Τμήμα Ένταξης – Συνεργατικές πρακτικές για την ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας και την αντιμετώπιση της σχολικής περιθωριοποίησης & του αποκλεισμού. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 16 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 |
11:00-13:00 |
Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για παιδιά στο φάσμα του αυτισμού: Θεωρητικό υπόβαθρο & μελέτες περίπτωσης στο σχολικό περιβάλλον. |
13:00-15:00 |
Η χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση παιδιών με αυτισμό: Παραδείγματα εκπαιδευτικής πράξης. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 23 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 |
11:00-15:00 |
Η δομή και η λειτουργία εκπαιδευτικών πλαισίων και φορέων ως συμπεριληπτικά και δημιουργικά περιβάλλοντα εκπαίδευσης (Τ.Ε., Π.Σ., Ε.Δ.Υ., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ, Σχολεία ΖΕΠ. Τ.Υ.) στο σχολείο. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 |
11:00-15:00 |
Ο ρόλος της οικογένειας στην συμπερίληψη των παιδιών με δυσκολίες στο γενικό σχολείο. |