2024-2025 Εαρινό Εξάμηνο – Ι’ Κύκλος
2024-2025 Εαρινό Εξάμηνο – Ι’ Κύκλος
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Ι’ ΚΥΚΛΟΣ | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025 | ||
ΜΑΘΗΜΑ: ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ (ΜΥ.2.1) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 8 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025 | 10:00-12:00 | Εισαγωγή στη Στατιστική (πληθυσμός, δείγμα, μεταβλητές, μέθοδοι δειγματοληψίας). |
12:00-14:00 | Περιγραφική Στατιστική: πίνακες συχνοτήτων δεδομένων, διαγράμματα, μέτρα θέσης, μέτρα διασποράς. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 15 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025 | 10:00-12:00 | Έλεγχοι υποθέσεων – διαστήματα εμπιστοσύνης (t-test). |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 22 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025 | 10:00-12:00 | Ποιοτική Μεθοδολογία στην Εκπαιδευτική Έρευνα. |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 29 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025 | 10:00-12:00 | Εργαστήριο Στατιστικού Λογισμικού. |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025 | 10:00-12:00 | Μη παραμετρικοί έλεγχοι (έλεγχος Χ2). |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025 | 10:00-12:00 | Εργαστήριο Στατιστικού Λογισμικού. |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 3 ΜΑΪΟΥ 2025 | 10:00-12:00 | Έλεγχοι υποθέσεων. |
12:00-14:00 |
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Ι΄ ΚΥΚΛΟΣ | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025 | ||
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ (ΜΕΥ.2.2.1) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΜΟΥΝΤΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΕΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Α. Ψηφιακές τεχνολογίες και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση. Β. Χρήση και σχεδίαση μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών σεναρίων. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 14 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Αναδυόμενες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση (Τεχνητή Νοημοσύνη, Συστήματα Συστάσεων, Κοινωνική Υπολογιστική). |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Αξιοποίηση εργαλείων Web 2.0 και Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (Generative AI) στη διδασκαλία και τη μάθηση. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Εκπαιδευτικός σχεδιασμός online μαθημάτων. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Α. Εργαλεία αξιολόγησης (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ). Β. Εργαλεία εννοιολογικής και νοητικής χαρτογράφησης (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ). |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Α. Εργαλεία/εφαρμογές Web 2.0 στην εκπαίδευση (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ). Β. Εργαλεία Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (Generative AI) για την υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ). |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 2 ΜΑΪΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Σχεδιάζοντας σενάρια διερευνητικής μάθησης |
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Ι΄ ΚΥΚΛΟΣ | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025 | ||
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (Τ.Π.Ε.) ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/-ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (ΜΕΥ.2.2.2) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΜΟΥΝΤΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΕΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Α. Ψηφιακές τεχνολογίες και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση. Β. Χρήση και σχεδίαση μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών σεναρίων. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 14 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών & Ειδική Αγωγή. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Εκπαιδευτικά λογισμικά και διαδικτυακά περιβάλλοντα για την Ειδική Αγωγή. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Α. Τεχνολογίες ανάγνωσης για άτομα με Δυσλεξία. Β. Εφαρμογές μικτής πραγματικότητας για υποστήριξη κωφών και βαρηκόων. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Κοινωνικά ρομπότ και η αξιοποίησή τους στη Συνεκπαίδευση/Συμπερίληψη και την Ειδική Αγωγή. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Συναισθηματική Υπολογιστική και Φορετές Συσκευές στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 2 ΜΑΪΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Σχεδιάζοντας σενάρια διερευνητικής μάθησης. |
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Ι’ ΚΥΚΛΟΣ | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025 | ||
ΜΑΘΗΜΑ: ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ: ΣΧΕΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (PROJECT) ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΜΥ.2.3) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: Δρ. ΕΡΜΙΟΝΗ ΔΕΛΗ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 2 ΜΑΪΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Γνωριμία ομάδας – Ανάπτυξη των ενοτήτων/δράσεων του μαθήματος – Ενημέρωση για την εργασία του μαθήματος. |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 9 ΜΑΪΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων με τη μέθοδο των Σχεδίων εργασίας (Project), σε πλαίσια αγωγής και εκπαίδευσης. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 16 ΜΑΪΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Αρχές, Είδη, Στρατηγικές/Μέθοδοι, Εργαλεία, Διαβαθμισμένες Εργασίες & τελικά προϊόντα, με βάση τη μαθησιακή ετοιμότητα των μαθητών/μαθητριών. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 23 ΜΑΪΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην παιδαγωγική και οργανωτική διαφοροποίηση της διδασκαλίας στο πλαίσιο τάξης μικτής ικανότητας. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΜΑΪΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Παραδείγματα Σχεδίων εργασίας (Project) από την μη τυπική μάθηση: μουσειακή αγωγή & περιβαλλοντική αγωγή. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 6 ΙΟΥΝΙΟΥ 2025 | 17:00-19:00 | Η παιδαγωγική της επικοινωνίας στα σχέδια εργασίας, κατά τη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 13 ΙΟΥΝΙΟΥ 2025 | 19:00-21:00 | Ολοκλήρωση του μαθήματος – Αναστοχασμός – Πρόοδοι των εργασιών του μαθήματος. |
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Ι’ ΚΥΚΛΟΣ | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2024-2025 | ||
ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ (ΜΥ.2.4) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΚΡΙΕΜΠΑΡΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 10 ΜΑΪΟΥ 2025 | 10:00-12:00 | Όταν τα Γονίδια λένε …. Μάθημα – Εισαγωγή στον Καρυότυπο. |
12:00-14:00 | Βασικές αρχές Γενετικής – Προσδιορισμός φύλου. Μελέτη των χρωμοσωμάτων του ανθρώπου. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 17 ΜΑΪΟΥ 2025 | 10:00-12:00 | Απλότυποι, γενετική σύνδεση και ανασυνδυασμός. |
12:00-14:00 | Μοριακή φυλογενετική. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 24 ΜΑΪΟΥ 2025 | 10:00-12:00 | Αντιγραφή του γονιδιώματος. |
12:00-14:00 | Μεταλλάξεις και επιδιόρθωση DNA. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 31 ΜΑΪΟΥ 2025 | 10:00-12:00 | Γενετική μαθησιακών δυσκολιών – Κληρονομικότητα – Turner. |
12:00-14:00 | Αυτισμός – Γενετική – Εμβόλια. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 7 ΙΟΥΝΙΟΥ 2025 | 10:00-12:00 | Μαθησιακές δυσκολίες – Ορισμοί – Βασικές Έννοιες. |
12:00-14:00 | Παραδείγματα μαθησιακών δυσκολιών. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 14 ΙΟΥΝΙΟΥ 2025 | 10:00-12:00 | Επιγενετικά φαινόμενα και ψυχοκοινωνικές επιδράσεις του παιχνιδιού: “Το μωσαϊκό του κλίματος” (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ – WORKSHOP). |
10:00-12:00 | Άσκηση: Καρυότυπος. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 21 ΙΟΥΝΙΟΥ 2025 | 10:00-12:00 | Δυσκολίες μαθηματικού λόγου. |
12:00-14:00 | Δυσκολίες λόγου και ομιλίας & Δέκα (10) δυσκολίες γραπτού λόγου. Άλλες δυσκολίες – οπτικο-κινητικές διαταραχές. |