ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΚΡΙΕΜΠΑΡΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΑΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Όταν τα Γονίδια λένε …. Μάθημα – Εισαγωγή στον Καρυότυπο |
12:00-14:00 | Βασικές αρχές Γενετικής – Προσδιορισμός φύλου. Μελέτη των χρωμοσωμάτων του ανθρώπου. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Αντιγραφή του γονιδιώματος. |
12:00-14:00 | Μεταλλάξεις και επιδιόρθωση DNA. | |
14:00-16:00 | Εργαστηριακή Άσκηση: Καρυότυπος (ομάδα Α΄) | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Απλότυποι, γενετική σύνδεση και ανασυνδυασμός. |
12:00-14:00 | Μοριακή φυλογενετική. | |
14:00-16:00 | Εργαστηριακή Άσκηση: Καρυότυπος (ομάδα Β΄) | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 19 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Γενετική μαθησιακών δυσκολιών – Κληρονομικότητα – Turner. |
12:00-14:00 | Αυτισμός – Γενετική – Εμβόλια. | |
14:00-16:00 | Εργαστηριακή Άσκηση: Καρυότυπος (ομάδα Γ΄) | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Μαθησιακές δυσκολίες – Ορισμοί – Βασικές Έννοιες. |
12:00-14:00 | Παραδείγματα μαθησιακών δυσκολιών. | |
14:00-16:00 | Εργαστηριακή Άσκηση: Καρυότυπος (ομάδα Δ΄) | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Δυσκολίες μαθηματικού λόγου. |
12:00-14:00 | Δυσκολίες λόγου και ομιλίας & Δέκα (10) δυσκολίες γραπτού λόγου. Άλλες δυσκολίες – οπτικο-κινητικές διαταραχές. |
ΜΑΘΗΜΑ: ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ: ΣΧΕΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (PROJECT) ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: Δρ. ΕΡΜΙΟΝΗ ΔΕΛΗ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022 | 17:00-21:00 | Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων με τη μέθοδο των Σχεδίων εργασίας (Project), σε πλαίσια αγωγής και εκπαίδευσης. |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022 | 17:00-21:00 | Διαφοροποιημένη διδασκαλία: |
Αρχές, Είδη, Στρατηγικές/Μέθοδοι, Εργαλεία, Διαβαθμισμένες Εργασίες & τελικά προϊόντα. | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022 | 17:00-21:00 | Διαφοροποίηση περιεχομένου και διδακτικής διαδικασίας με βάση τη μαθησιακή ετοιμότητα των μαθητών/μαθητριών. |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022 | 17:00-21:00 | Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην παιδαγωγική και οργανωτική διαφοροποίηση της διδασκαλίας στο πλαίσιο τάξης μικτής ικανότητας. |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022 | 17:00-21:00 | Ανάθεση εργασιών και ενημέρωση σχετικά με τις εργασίες και την αξιολόγηση του μαθήματος. |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Δημιουργικές προσεγγίσεις και τεχνικές Ευαισθητοποίησης στην διαφορετικότητα, στο σχολικό και ευρύτερο περιβάλλον: Το Παράδειγμα του ‘Diversity Dolls’ Project. |
19:00-21:00 | Διακειμενικές και Διεικονικές προσεγγίσεις των έργων τέχνης σε πεδία εφαρμογής. |
ΜΑΘΗΜΑ: ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Ποιοτική Μεθοδολογία στην Εκπαιδευτική Έρευνα. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 17 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Εισαγωγή στη Στατιστική (πληθυσμός, δείγμα, μεταβλητές, μέθοδοι δειγματοληψίας). |
Περιγραφική Στατιστική: πίνακες συχνοτήτων δεδομένων, διαγράμματα, μέτρα θέσης, μέτρα διασποράς. | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023 | 10:00-14:00 | Έλεγχοι υποθέσεων – διαστήματα εμπιστοσύνης (t-test). |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 21 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023 | 10:00-14:00 | Εργαστήριο Στατιστικού Λογισμικού. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 28 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023 | 10:00-14:00 | Μη παραμετρικοί έλεγχοι (έλεγχος Χ2). |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023 | 10:00-14:00 | Εργαστήριο Στατιστικού Λογισμικού. |
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ (ΜΕΥ.2.2.1) & ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (Τ.Π.Ε.) ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/-ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (ΜΕΥ.2.2.2) | |||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | |||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ – ΜΕΥ.2.2.1 |
ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ – ΜΕΥ.2.2.2 |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 9 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022 | 17:00-21:00 | Α. Ψηφιακές τεχνολογίες και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση Β. Χρήση και σχεδίαση μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών σεναρίων |
Α. Ψηφιακές τεχνολογίες και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση Β. Χρήση και σχεδίαση μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών σεναρίων |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022 | 17:00-21:00 | Εργαλεία/εφαρμογές Web 2.0 και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση | Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών & Ειδική Αγωγή |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 13 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023 | 17:00-21:00 | Αναδυόμενες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση (Τεχνητή Νοημοσύνη, Συστήματα Συστάσεων, Κοινωνική Υπολογιστική) | Εκπαιδευτικά λογισμικά και διαδικτυακά περιβάλλοντα για την Ειδική Αγωγή. |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023 | 17:00-21:00 | Εκπαιδευτικός σχεδιασμός on line μαθημάτων. | Α. Τεχνολογίες ανάγνωσης για άτομα με Δυσλεξία Β. Εφαρμογές μικτής πραγματικότητας για υποστήριξη κωφών και βαρηκόων |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023 | 17:00-21:00 | Εργαλεία εννοιολογικής χαρτογράφησης & Εργαλεία/Εφαρμογές Web 2.0 (εργαστήριο). | Κοινωνικά ρομπότ και η αξιοποίησή τους στη Συνεκπαίδευση/Συμπερίληψη και την Ειδική Αγωγή. |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 3 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023 | 17:00-21:00 | Εργαλεία δημιουργίας online αξιολογήσεων και ερωτηματολογίων (εργαστήριο). | Συναισθηματική Υπολογιστική και Φορετές Συσκευές στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής. |