ΜΑΘΗΜΑ: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ (ΜΕΥ.2.2.1) & ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (Τ.Π.Ε.) ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/-ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (ΜΕΥ.2.2.2) |
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ – ΜΕΥ.2.2.1
|
ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ – ΜΕΥ.2.2.2 |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 9 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022 |
17:00-21:00 |
Α. Ψηφιακές τεχνολογίες και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση
Β. Χρήση και σχεδίαση μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών σεναρίων |
Α. Ψηφιακές τεχνολογίες και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση
Β. Χρήση και σχεδίαση μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών σεναρίων |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022 |
17:00-21:00 |
Εργαλεία/εφαρμογές Web 2.0 και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση |
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών & Ειδική Αγωγή |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 13 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023 |
17:00-21:00 |
Αναδυόμενες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση (Τεχνητή Νοημοσύνη, Συστήματα Συστάσεων, Κοινωνική Υπολογιστική) |
Εκπαιδευτικά λογισμικά και διαδικτυακά περιβάλλοντα για την Ειδική Αγωγή. |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023 |
17:00-21:00 |
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός on line μαθημάτων. |
Α. Τεχνολογίες ανάγνωσης για άτομα με Δυσλεξία
Β. Εφαρμογές μικτής πραγματικότητας για υποστήριξη κωφών και βαρηκόων |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023 |
17:00-21:00 |
Εργαλεία εννοιολογικής χαρτογράφησης & Εργαλεία/Εφαρμογές Web 2.0 (εργαστήριο). |
Κοινωνικά ρομπότ και η αξιοποίησή τους στη Συνεκπαίδευση/Συμπερίληψη και την Ειδική Αγωγή. |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 3 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023 |
17:00-21:00 |
Εργαλεία δημιουργίας online αξιολογήσεων και ερωτηματολογίων (εργαστήριο). |
Συναισθηματική Υπολογιστική και Φορετές Συσκευές στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής. |