Κασσιανός Παναγιώτης

qode interactive strata
Επιστημονικοί Συνεργάτες

Επιστημονικός Συνεργάτης

Ο Παναγιώτης Κασσιανός, είναι εκπαιδευτικός κλάδου δασκάλων, απόφοιτος της Μαρασλείου Παιδαγωγικής Ακαδημίας Αθηνών, κάτοχος πτυχίου Εξομοίωσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ. Είναι εξειδικευμένος σε ζητήματα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης καθώς είναι κάτοχος διπλώματος διετούς μετεκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή από το Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ και κατέχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Εξειδίκευσης, με τίτλο «Σχεσιακές και συναισθηματικές δυναμικές στην εκπαίδευση», από το κρατικό πανεπιστήμιο TOR VERGATA, Ρώμης Ιταλίας, με Αρ. Πράξης αναγνώρισης ΔΟΑΤΑΠ 48-3842/04-08-2015. Επίσης έχει παρακολουθήσει ετήσιο σεμινάριο εξειδίκευσης, διάρκειας 400 ωρών, στην ειδική αγωγή, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και κατέχει Πιστοποίηση στην Ψυχοπαιδαγωγική Χρήση του ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ,  από τη Φιλοσοφική Σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών. Τέλος, κατέχει Πιστοποίηση Δεξιοτήτων και Γνώσεων στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας, Α΄ και Β΄ επιπέδου και είναι απόφοιτος του Εργαστηρίου Παιδαγωγικής Θεάτρου και Θεατρικού Παιχνιδιού, του Θεάτρου της Ημέρας.

Εργάζεται στη δημόσια εκπαίδευση με 37 χρόνια υπηρεσίας. Έχει διδάξει σε όλους τους τύπους δημοτικών σχολείων (ολιγοθέσια, πολυθέσια γενικά και ειδικά σχολεία) και έχει διατελέσει Προϊστάμενος και Διευθυντής σχολικών μονάδων, Σύμβουλος Υπουργού Παιδείας σε θέματα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, καθώς και Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Επιπλέον, η επαγγελματική του εμπειρία περιλαμβάνει τη διενέργεια εισηγήσεων σε πλήθος προγραμμάτων επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, όπως στα εργαστήρια Θεατρικού Παιχνιδιού και Εκπαιδευτικού Υλικού του Προγράμματος Μελίνα – Εκπαίδευση Πολιτισμός και σε επιμορφώσεις εκπαιδευτικών που οργάνωσε το Υπουργείο Παιδείας ή στελέχη εκπαίδευσης σε θέματα θεατρικής αγωγής, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και αγωγής υγείας καθώς και σε επιμορφώσεις με θέμα την καταπολέμηση των προκαταλήψεων μέσα από τις καλλιτεχνικές δραστηριότητες. Επίσης, είναι εισηγητής εργαστηριακών σεμιναρίων εξειδικευμένης κατάρτισης σε Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών, σε θέματα Σχολικής Συμβουλευτικής, Ειδικής Αγωγής και Εκπαιδευτικής Ένταξης παιδιών με αναπηρία, του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης και της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.