ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Η΄ ΚΥΚΛΟΣ, ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ “ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ/ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ” | ||||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2023-2024 | ||||
ΜΑΘΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΜEK.3.2.2.1) | ||||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΦΑΜΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ | ||||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 12 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 17:00-17:15 | Γνωριμία – Στόχοι και Δομή Μαθήματος – Εξετάσεις Διαδικασία Αξιολόγησης | ||
19:15-21:00 | Οι βασικές μεταβλητές της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών (Φ.Ε). | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 19 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 |
Μελέτη ιδεών και αναπαραστάσεων των μαθητών για έννοιες και φαινόμενα των Φ.Ε. Η διδακτική της επίλυσης προβλημάτων (problemsolving) στις Φ.Ε. |
||
19:00-21:00 | ||||
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ | ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 26 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Κοινωνικό-επιστημονικά ζητήματα (ΚΕΖ) και διδακτική πράξη. | Η Τεχνολογία ως εργαλείο στη διδασκαλία των Μαθηματικών εννοιών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. | |
19:00-21:00 | ||||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 2 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Σύγχρονοι διδακτικοί στόχοι – Αυθεντικά περιβάλλοντα – Αξιοποίηση της ιστορίας των Φυσικών Επιστημών στη διδασκαλία. | Εργαστηριακό Μάθημα με διδακτικτά σενάρια στη διδασκαλία των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. | |
19:00-21:00 | ||||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | “Νανοτεχνολογία και Α’-βάθμια Εκπαίδευση” . | Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών με χρήση Η/Υ και διαδικτύου. Τεχνητή Νοημοσύνη και διδασκαλία των Μαθηματικών. | |
19:00-21:00 | Περιβαλλοντικά θέματα και Αειφορία. | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Διδακτική αξιοποίηση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων στα Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. | Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών με χρήση Η/Υ και διαδικτύου. | |
19:00-21:00 | Αξιοποίηση εργαλείων WEB 2.0 στη διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Διδακτική αξιοποίηση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων και ψηφιακών εργαλείων προσομοίωσης στις Φυσικές Επιστήμες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. | Οι φυσικοχημικές ιδιότητες και οι εφαρμογές των υλικών ως εργαλείο για την κατανόηση και διδασκαλία θεμάτων Φυσικής και Χημείας στο Γυμνάσιο και Λύκειο. |
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Η΄ ΚΥΚΛΟΣ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ “ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ/ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ”) | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2023-2024 | ||
ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΜEK.3.2.2.2) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ & Δρ. ΛΑΜΠΡΟΣ ΠΟΛΚΑΣ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 13 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Εποπτική εισαγωγή στο περιεχόμενο του μαθήματος, στις διαδικασίες εξέιξής του, στα ερμηνευτικά εργαλεία του και στην αξιολόγηση. |
13:00-15:00 | Ο πολυσύνθετος χαρακτήρας των ψηφιακών τεχνολογιών και οι επιπτώσεις τους στη νέα κειμενική πραγματικότητα. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Οι διεθνείς επιστημονικές αναζητήσεις στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακές τεχνολογίες. |
13:00-15:00 | Οι ανακλάσεις των διεθνών επιστημονικών αναζητήσεων στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακές τεχνολογίες στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Μοντέλα χρήσης των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική της γλώσσας (πριν και μετά την Τεχνητή Νοημοσύνη). |
13:00-15:00 | Ταξινομήσεις και κατηγορίες ψηφιακών τεχνολογιών και περιβαλλόντων στη διδακτική της γλώσσας με εφαρμογές. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 3 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Επιλογές γλωσσικής εκπαίδευσης με ψηφιακές τεχνολογίες: Λόγοι, γνώσεις, γραμματισμοί, διδακτικές πρακτικές, ταυτότητες. |
13:00-15:00 | Οι ψηφιακές τεχνολογίες ως περιβάλλοντα εργασίας, ως μέσα πρακτικής και κριτικού γραμματισμού. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Web 2.0, διαδραστικά συστήματα, αποθετήρια μαθησιακών αντικειμένων, συνεργατικές πλατφόρμες και περιβάλλοντα παραγωγής λόγου, MOOC, διαδικτυακές κοινότητες. |
13:00-15:00 | Εφαρμογές με τεχνολογίες Web 2.0, αποθετήρια μαθησιακών αντικειμένων, συνεργατικές πλατφόρμες και περιβάλλοντα παραγωγής λόγου, MOOC, διαδικτυακές κοινότητες. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 17 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Εκπαιδευτικός σχεδιασμός στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακές τεχνολογίες: Παραγωγή λόγου με διδακτικά συμβάντα – Εγγράμματες ταυτότητες. |
13:00-15:00 | Παραδείγματα σχεδιασμού δραστηριοτήτων και μικρο-σεναρίων στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακές τεχνολογίες. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Αξιολόγηση δραστηριοτήτων και μικρο-σεναρίων στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακές τεχνολογίες: Κριτική Ανάλυση Λόγου. |
13:00-15:00 | Εφαρμογές στην αξιολόγηση δραστηριοτήτων και μικρο-σεναρίων στη διδακτική της γλώσσας με ψηφιακές τεχνολογίες. |
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Η΄ ΚΥΚΛΟΣ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ “ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ/ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ”) | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2023-2024 | ||
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΜEK.3.2.2.3) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΞΑΝΘΟΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 13:00-15:00 | Θεωρίες μάθησης. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 13 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Σχεδιασμός Προγράμματος Σπουδών Μαθησιακά Αποτελέσματα. |
13:00-15:00 | Σχεδιασμός Προγράμματος Σπουδών Μαθησιακά Αποτελέσματα. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Χρήση των υποδομών και των τεχνολογιών στις βιολογικές επιστήμες. |
13:00-15:00 | Χρήση των υποδομών και των τεχνολογιών στις βιολογικές επιστήμες. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Αρχές αξιόπιστης, επαναλήψιμης και αναπαγώγιμης αξιολόγησης. |
13:00-15:00 | Αρχές αξιόπιστης, επαναλήψιμης και αναπαγώγιμης αξιολόγησης. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 3 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Πολιτιστική και πολιτισμική ενσυναίσθηση στη διδασκαλία των βιολογικών επιστημών . |
13:00-15:00 | Πολιτιστική και πολιτισμική ενσυναίσθηση στη διδασκαλία των βιολογικών επιστημών. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Μικροδιδασκαλίες Ι |
13:00-15:00 | Μικροδιδασκαλίες ΙΙ | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 17 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 11:00-13:00 | Μικροδιδασκαλίες ΙΙΙ |
13:00-15:00 | Μικροδιδασκλίες ΙV |
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Η΄ ΚΥΚΛΟΣ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ “ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ/ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ”) | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2023-2024 | ||
ΜΑΘΗΜΑ: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΜΕΚ.3.2.2.4) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023 | 11:00-13:00 | Εννοιολογική αποσαφήνιση του όρου «εκπαιδευτική αξιολόγηση». |
13:00-15:00 | Είδη και μορφές αξιολόγησης. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 11:00-13:00 | Αξιολόγηση της Επίδοσης των Εκπαιδευομένων στα Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης. |
13:00-15:00 | Αξιολόγηση της Επίδοσης των Εκπαιδευομένων στα Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 11:00-13:00 | Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων. |
13:00-15:00 | Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 11:00-13:00 | Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. |
13:00-15:00 | Επισκόπηση για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών . | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 11:00-13:00 | Σχεδιασμός και υλοποίηση αξιολογικών εργαλείων. |
13:00-15:00 | Σχεδιασμός και υλοποίηση αξιολογικών εργαλείων. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 11:00-13:00 | Κοινωνία της Μάθησης & δεξιότητες που απαιτεί η κοινωνία του 21ου αιώνα. |
13:00-15:00 | Κοινωνία της Μάθησης & δεξιότητες που απαιτεί η κοινωνία του 21ου αιώνα. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 11:00-13:00 | Λογισμικά που υποστηρίζουν τις τεχνικές αξιολόγησης. |
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Η΄ ΚΥΚΛΟΣ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ “ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ/ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ”) | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2023-2024 | ||
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ (ΜΕΚ.3.2.2.5) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΙΩΣΗΦ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023 | 09:00-11:00 | Αλληλογνωριμία-Διαμόρφωση μαθησιακού συμβολαίου- Εισαγωγή στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων και της Δια Βίου Μάθησης. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 09:00-11:00 | Η επικοινωνία ως μέσο ανάπτυξης ομαδικού κλίματος στην εκπαίδευση ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 09:00-11:00 | Εμπόδια Μάθησης Ενηλίκων Εκπαιδευόμενων. Θεωρίες μάθησης ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 09:00-11:00 | Η ανάπτυξη του θεσμού των ΣΔΕ στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 09:00-11:00 | Χαρακτηριστικά ενήλικων εκπαιδευόμενων- Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 09:00-11:00 | Βιωματική μάθηση- συμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικές. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 09:00-11:00 | Η συμβολή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων- Ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 13 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Ψηφιακά περιβάλλοντα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Η δυναμική της ομάδας στην εκπαίδευση ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 3 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Η αξιοποίηση του mentoring στην εκπαίδευση ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Η αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαίδευση ενηλίκων. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 17 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Η Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική ως διάσταση του πεδίου της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. |
ΔΠΜΣ “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ” – Η΄ ΚΥΚΛΟΣ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ/ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ) | ||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2023-2024 | ||
ΜΑΘΗΜΑ: ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥ – ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΟΥΝΕΝΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023 | 17:00-19:00 | Στρατηγικές διαχείρισης κρίσεων στο σχολικό περιβάλλον – το παιδί μαθητής με τραύμα. |
19:00-21:00 | Στρατηγικές διαχείρισης κρίσεων στο σχολικό περιβάλλον. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 17:00-19:00 | Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του παιδιού . Ο ρόλος της οικογένειας, του σχολείου. Ψυχοδυναμικές αλληλεπιδράσεις |
19:00-21:00 | Ψυχοκοινωνικά προβλήματα εφήβων. Ο ρόλος της οικογένειας, του σχολείου. Ψυχοδυναμικές αλληλεπιδράσεις | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 17:00-19:00 | Ψυχολογία της Επικοινωνίας. Η παρενόχληση ως συγκρουσιακή επικοινωνία. |
19:00-21:00 | Ψυχολογία της Επικοινωνίας. Η παρενόχληση ως συγκρουσιακή επικοινωνία. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 17:00-19:00 | Συμβουλευτική οικογένειας – Δεξιότητες συμβουλευτικής. |
19:00-21:00 | Συμβουλευτική οικογένειας – Δεξιότητες συμβουλευτικής. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 17:00-19:00 | Επαγγελματική ανάπτυξη παιδιών σχολικής ηλικίας (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση). |
17:00-19:00 | Προγράμματα επαγγελματικής ανάπτυξης εφήβων (Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση). | |
19:00-21:00 | Δεξιότητες συμβουλευτικής | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 17:00-19:00 | Προβλήματα και διαταραχές παιδιών (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση). |
19:00-21:00 | Προβλήματα και διαταραχές παιδιών (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση). | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 17:00-19:00 | Συμβουλευτική και εκπαίδευση. |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 23 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | 11:00-13:00 | Προβλήματα και διαταραχές Εφήβων (Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση). |
13:00-15:00 | Προβλήματα και διαταραχές Εφήβων (Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση). |
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie για να βελτιώσει την εμπειρία σας ενώ περιηγείστε στον ιστότοπο. Από αυτά, τα cookie που κατηγοριοποιούνται ως απαραίτητα αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, καθώς είναι απαραίτητα για τη λειτουργία βασικών λειτουργιών του ιστότοπου. Χρησιμοποιούμε επίσης cookie τρίτων που μας βοηθούν να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε πώς χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο. Αυτά τα cookies θα αποθηκευτούν στο πρόγραμμα περιήγησής σας μόνο με τη συγκατάθεσή σας. Έχετε επίσης την επιλογή να εξαιρεθείτε από αυτά τα cookie. Ωστόσο, η εξαίρεση από ορισμένα από αυτά τα cookie μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία περιήγησής σας.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 1 month | Αυτό το cookie ορίζεται από την προσθήκη GDPR Cookie Consent. Το cookie χρησιμοποιείται για την αποθήκευση της συναίνεσης του χρήστη για τα cookie στην κατηγορία "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 1 month | Το cookie ορίζεται από τη συγκατάθεση cookie GDPR για την καταγραφή της συναίνεσης χρήστη για τα cookie στην κατηγορία "Λειτουργικό". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 1 month | Αυτό το cookie ορίζεται από την προσθήκη GDPR Cookie Consent. Τα cookies χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση της συναίνεσης του χρήστη για τα cookies στην κατηγορία "Απαραίτητο". |
cookielawinfo-checkbox-others | 1 month | Αυτό το cookie ορίζεται από την προσθήκη GDPR Cookie Consent. Το cookie χρησιμοποιείται για την αποθήκευση της συναίνεσης του χρήστη για τα cookies στην κατηγορία "Άλλο". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 1 month | Αυτό το cookie ορίζεται από την προσθήκη GDPR Cookie Consent. Το cookie χρησιμοποιείται για την αποθήκευση της συναίνεσης του χρήστη για τα cookies στην κατηγορία "Απόδοση". |
viewed_cookie_policy | 1 month | Το cookie ρυθμίζεται από την προσθήκη GDPR Cookie Consent και χρησιμοποιείται για την αποθήκευση εάν ο χρήστης έχει συναινέσει ή όχι στη χρήση των cookies. Δεν αποθηκεύει προσωπικά δεδομένα. |