ΜΑΘΗΜΑ: ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ (ΜΥ.2.1) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΜΑΪΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Εισαγωγή στη Στατιστική (πληθυσμός, δείγμα, μεταβλητές, μέθοδοι δειγματοληψίας). |
12:00-14:00 | Περιγραφική Στατιστική: πίνακες συχνοτήτων δεδομένων, διαγράμματα, μέτρα θέσης, μέτρα διασποράς. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 25 ΜΑΪΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Ποιοτική Μεθοδολογία στην Εκπαιδευτική Έρευνα. |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 1 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Έλεγχοι υποθέσεων – διαστήματα εμπιστοσύνης (t-test). |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 8 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Εργαστήριο Στατιστικού Λογισμικού. |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 15 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Μη παραμετρικοί έλεγχοι (έλεγχος Χ2). |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 22 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Εργαστήριο Στατιστικού Λογισμικού. |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 29 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Έλεγχοι υποθέσεων. |
12:00-14:00 |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ (ΜΕΥ.2.2.1) & ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (Τ.Π.Ε.) ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/-ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (ΜΕΥ.2.2.2) | |||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΜΟΥΝΤΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΕΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | |||
ΜΕΥ.2.2.1 | ΜΕΥ.2.2.2 | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 17 ΜΑΪΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Α. Ψηφιακές τεχνολογίες και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση Β. Χρήση και σχεδίαση μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών σεναρίων |
Α. Ψηφιακές τεχνολογίες και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση Β. Χρήση και σχεδίαση μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών σεναρίων |
19:00-21:00 | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 24 ΜΑΪΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Αναδυόμενες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση (Τεχνητή Νοημοσύνη, Συστήματα Συστάσεων, Κοινωνική Υπολογιστική) | Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών & Ειδική Αγωγή |
19:00-21:00 | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 31 ΜΑΪΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Αξιοποίηση εργαλείων Web 2.0 και Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (Generative AI) στη διδασκαλία και τη μάθηση | Εκπαιδευτικά λογισμικά και διαδικτυακά περιβάλλοντα για την Ειδική Αγωγή |
19:00-21:00 | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 7 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Εκπαιδευτικός σχεδιασμός online μαθημάτων | Α. Τεχνολογίες ανάγνωσης για άτομα με Δυσλεξία Β. Εφαρμογές μικτής πραγματικότητας για υποστήριξη κωφαλάλων |
19:00-21:00 | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 14 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Α. Εργαλεία αξιολόγησης Β. Εργαλεία εννοιολογικής και νοητικής χαρτογράφησης |
Κοινωνικά ρομπότ και η αξιοποίησή τους στη Συνεκπαίδευση/Συμπερίληψη και την Ειδική Αγωγή |
19:00-21:00 | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 21 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Α. Εργαλεία/εφαρμογές Web 2.0 στην εκπαίδευση Β. Εργαλεία Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (Generative AI) για την υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου |
Συναισθηματική Υπολογιστική και Φορετές Συσκευές στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής |
19:00-21:00 | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Σχεδιάζοντας σενάρια διερευνητικής μάθησης | Σχεδιάζοντας σενάρια διερευνητικής μάθησης |
ΜΑΘΗΜΑ: ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ: ΣΧΕΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (PROJECT) ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΜΥ.2.3) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: Δρ. ΕΡΜΙΟΝΗ ΔΕΛΗ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Υποδοχή – Καλωσόρισμα ομάδας – Παραδοτέα |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 22 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων με τη μέθοδο των Σχεδίων εργασίας (Project), σε πλαίσια αγωγής και εκπαίδευσης. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 29 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Η παιδαγωγική της επικοινωνίας: Περίσταση και Πράξη επικοινωνίας στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Αρχές, Είδη, Στρατηγικές/Μέθοδοι, Εργαλεία, Διαβαθμισμένες Εργασίες & τελικά προϊόντα, με βάση τη μαθησιακή ετοιμότητα των μαθητών/μαθητριών |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην παιδαγωγική και οργανωτική διαφοροποίηση της διδασκαλίας στο πλαίσιο τάξης μικτής ικανότητας. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Δημιουργικές προσεγγίσεις και τεχνικές Ευαισθητοποίησης στην διαφορετικότητα, στο σχολικό και ευρύτερο περιβάλλον: Το Παράδειγμα του ‘Diversity Dolls’ Project. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 26 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Παραδείγματα Σχεδίων εργασίας (Project) από την μη τυπική μάθηση: μουσειακή αγωγή & περιβαλλοντική αγωγή |
19:00-21:00 |
ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ (ΜΥ.2.4) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΚΡΙΕΜΠΑΡΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Όταν τα Γονίδια λένε …. Μάθημα – Εισαγωγή στον Καρυότυπο |
12:00-14:00 | Βασικές αρχές Γενετικής – Προσδιορισμός φύλου. Μελέτη των χρωμοσωμάτων του ανθρώπου. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Απλότυποι, γενετική σύνδεση και ανασυνδυασμός. |
19:00-21:00 | Μοριακή φυλογενετική. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Αντιγραφή του γονιδιώματος. |
11:00-13:00 | Μεταλλάξεις και επιδιόρθωση DNA. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Γενετική μαθησιακών δυσκολιών – Κληρονομικότητα – Turner. |
12:00-14:00 | Αυτισμός – Γενετική – Εμβόλια. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Μαθησιακές δυσκολίες – Ορισμοί – Βασικές Έννοιες. |
12:00-14:00 | Παραδείγματα μαθησιακών δυσκολιών. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Επιγενετικά φαινόμενα και ψυχοκοινωνικές επιδράσεις του παιχνιδιού: “Το μωσαϊκό του κλίματος”. |
12:00-14:00 | Άσκηση: Καρυότυπος (ομάδα Α΄) | |
12:00-14:00 | Άσκηση: Καρυότυπος (ομάδα Β΄) | |
12:00-14:00 | Άσκηση: Καρυότυπος (ομάδα Γ΄) | |
12:00-14:00 | Άσκηση: Καρυότυπος (ομάδα Δ΄) | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Δυσκολίες μαθηματικού λόγου. |
12:00-14:00 | Δυσκολίες λόγου και ομιλίας & Δέκα (10) δυσκολίες γραπτού λόγου. Άλλες δυσκολίες – οπτικο-κινητικές διαταραχές |
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie για να βελτιώσει την εμπειρία σας ενώ περιηγείστε στον ιστότοπο. Από αυτά, τα cookie που κατηγοριοποιούνται ως απαραίτητα αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, καθώς είναι απαραίτητα για τη λειτουργία βασικών λειτουργιών του ιστότοπου. Χρησιμοποιούμε επίσης cookie τρίτων που μας βοηθούν να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε πώς χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο. Αυτά τα cookies θα αποθηκευτούν στο πρόγραμμα περιήγησής σας μόνο με τη συγκατάθεσή σας. Έχετε επίσης την επιλογή να εξαιρεθείτε από αυτά τα cookie. Ωστόσο, η εξαίρεση από ορισμένα από αυτά τα cookie μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία περιήγησής σας.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 1 month | Αυτό το cookie ορίζεται από την προσθήκη GDPR Cookie Consent. Το cookie χρησιμοποιείται για την αποθήκευση της συναίνεσης του χρήστη για τα cookie στην κατηγορία "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 1 month | Το cookie ορίζεται από τη συγκατάθεση cookie GDPR για την καταγραφή της συναίνεσης χρήστη για τα cookie στην κατηγορία "Λειτουργικό". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 1 month | Αυτό το cookie ορίζεται από την προσθήκη GDPR Cookie Consent. Τα cookies χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση της συναίνεσης του χρήστη για τα cookies στην κατηγορία "Απαραίτητο". |
cookielawinfo-checkbox-others | 1 month | Αυτό το cookie ορίζεται από την προσθήκη GDPR Cookie Consent. Το cookie χρησιμοποιείται για την αποθήκευση της συναίνεσης του χρήστη για τα cookies στην κατηγορία "Άλλο". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 1 month | Αυτό το cookie ορίζεται από την προσθήκη GDPR Cookie Consent. Το cookie χρησιμοποιείται για την αποθήκευση της συναίνεσης του χρήστη για τα cookies στην κατηγορία "Απόδοση". |
viewed_cookie_policy | 1 month | Το cookie ρυθμίζεται από την προσθήκη GDPR Cookie Consent και χρησιμοποιείται για την αποθήκευση εάν ο χρήστης έχει συναινέσει ή όχι στη χρήση των cookies. Δεν αποθηκεύει προσωπικά δεδομένα. |