ΜΑΘΗΜΑ: Ψυχολογία Παιδικής και Εφηβικής Ηλικίας |
||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΟΥΝΕΝΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Κοινωνική συναισθηματική ανάπτυξη της προσωπικότητας στην παιδική ηλικία |
19:00-21:00 | Κοινωνική συναισθηματική ανάπτυξη της προσωπικότητας στην εφηβική ηλικία | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Θεωρίες μάθησης και εφαρμογής στην εκαπιδευτική διαδικασία. Σύνθετες γνωστικές λειτουργίες |
19:00-21:00 | Θεωρίες μάθησης και εφαρμογής στην εκαπιδευτική διαδικασία. Σύνθετες γνωστικές λειτουργίες | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Θεωρίες γνωστικής ανάπτυξης στην παιδική και εφηβική ηλικία. Νοημοσύνη, συναισθηματική νοημοσύνη. Μνήμη. |
19:00-21:00 | Θεωρίες γνωστικής ανάπτυξης στην παιδική και εφηβική ηλικία. Νοημοσύνη, συναισθηματική νοημοσύνη. Μνήμη. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Θεωρία Προσκόλλησης/δεσμού, Θεωρία 5 παραγόντων της προσωπικότητας. |
19:00-21:00 | Θεωρία Προσκόλλησης/δεσμού, Θεωρία 5 παραγόντων της προσωπικότητας. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Μαθησιακές και συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών με ιδιαίτερες ικανότητες (παιδιά ΑμΕΑ και παιδιά με υψηλέ νοητικές ικανότητες. |
19:00-21:00 | Μαθησιακές και συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών με ιδιαίτερες ικανότητες (παιδιά ΑμΕΑ και παιδιά με υψηλέ νοητικές ικανότητες. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 6 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Ψυχοδυναμική προσέγγιση. Ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου στην ανάπτυξη του ανθρώπινου ψυχισμού |
19:00-21:00 | Ψυχοδυναμική προσέγγιση. Ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου στην ανάπτυξη του ανθρώπινου ψυχισμού |
ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΜΟΥΝΤΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΕΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 12 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων και η εκπαιδευτική του αξιοποίηση |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Ανάπτυξη ιστότοπων, ιστολογίων, και Wikis με εργαλεία Web 2.0 (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ) |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Η Εκπαίδευση στην Κοινωνία της Πληροφορίας |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Το βίντεο ως εργαλείο διδασκαλίας και μάθησης (ανάπτυξη βίντεο, διαδραστικού βίντεο, μαθημάτων βασισμένων σε βίντεο) (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ) |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Νέες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 7 ΜΑΪΟΥ 2022 | 10:00-14:00 | Ευφυή Διδακτικά Συστήματα Εικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης |
ΜΑΘΗΜΑ: Νευρο-Επιστήμη και Ειδική Αγωγή |
||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΚΡΙΕΜΠΑΡΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΑΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 13 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Εισαγωγή – Δομικά στοιχεία του νευρικού συστήματος |
19:00-21:00 | Ανατομία Νευρικού συστήματος | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 20 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Διαστάσεις της έρευνας του εγκεφάλου |
19:00-21:00 | Μνημονική παγίωση και συναπτική πλαστικότητα | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 27 ΜΑΪΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Αρχιτεκτονική του φλοιού των εγκεφαλικών ημισφαιρίων |
19:00-21:00 | Ο ανθρώπινος εγκέφαλος: πώς μαθαίνουμε | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 3 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Εγκεφαλική ευπλαστότητα και λειτουργική αντιστάθμιση – Εξέλιξη, νόηση και νόημα |
19:00-21:00 | Εξέλιξη, νόηση και νόημα | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Νευροεπιστήμη και Ειδική Αγωγή |
Μάθηση και τρίτη ηλικία | ||
19:00-21:00 | O Κοινωνικός Εγκέφαλος | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 17:00-19:00 | Φαινόμενα ανάπτυξης |
19:00-21:00 | In silico (ψηφιακή ανάλυση) προσεγγίσεις του νευρικού συστήματος | |
In silico (ψηφιακή ανάλυση) προσεγγίσεις του νευρικού συστήματος |
ΜΑΘΗΜΑ: Σύγχρονες Τάσεις στην Παιδαγωγική Επιστήμη – Παιδαγωγική της Ένταξης-Συμπερίληψης |
||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΕΣ: ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΤΡΥΦΑΙΝΗ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ & ΜΟΥΣΕΝΑ ΕΛΕΝΗ, ΕΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 14 ΜΑΪΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Παιδαγωγική Επιστήμη. Σύγχρονες Θεωρητικές Προσεγγίσεις |
12:00-14:00 | Σύγχρονες Διδακτικές Κατευθύνσεις για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 21 ΜΑΪΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις – Εργαστήριο |
12:00-14:00 | Ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις – Εργαστήριο | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 28 ΜΑΪΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Εκπαίδευση για την ταυτότητα του Πολίτη |
12:00-14:00 | Διαπολιτισμική Εκπαίδευση | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 4 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Επιστήμη και Γνώση. Επίσημη Γνώση |
12:00-14:00 | Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Οργάνωση διδακτικού έργου. Σχεδιασμός, υλοποίηση (Προσχολική) |
10:00-12:00 | Οργάνωση διδακτικού έργου. Σχεδιασμός, υλοποίηση (Δημοτική – Δευτεροβάθμια) | |
12:00-14:00 | Σχεδιασμός διδασκαλίας με δομημένο σχέδιο μαθήματος στο πλαίσιο αυθεντικής μάθησης και αξιολόγησης. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 | 10:00-12:00 | Διαφοροποιημένη παιδαγωγική και διδασκαλία (Προσχολική) |
12:00-14:00 | Παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές Ένταξης – Συμπερίληψης (Προσχολική) | |
10:00-14:00 | Διαφοροποιημένη παιδαγωγική και διδασκαλία Παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές Ένταξης – Συμπερίληψης (Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια) |