ΜΑΘΗΜΑ: ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ (ΜΥ.2.1) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΜΑΪΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Εισαγωγή στη Στατιστική (πληθυσμός, δείγμα, μεταβλητές, μέθοδοι δειγματοληψίας). |
12:00-14:00 | Περιγραφική Στατιστική: πίνακες συχνοτήτων δεδομένων, διαγράμματα, μέτρα θέσης, μέτρα διασποράς. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 25 ΜΑΪΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Ποιοτική Μεθοδολογία στην Εκπαιδευτική Έρευνα. |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 1 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Έλεγχοι υποθέσεων – διαστήματα εμπιστοσύνης (t-test). |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 8 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Εργαστήριο Στατιστικού Λογισμικού. |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 15 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Μη παραμετρικοί έλεγχοι (έλεγχος Χ2). |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 22 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Εργαστήριο Στατιστικού Λογισμικού. |
12:00-14:00 | ||
ΣΑΒΒΑΤΟ, 29 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Έλεγχοι υποθέσεων. |
12:00-14:00 |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ (ΜΕΥ.2.2.1) & ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (Τ.Π.Ε.) ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/-ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (ΜΕΥ.2.2.2) | |||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΜΟΥΝΤΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΕΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ | |||
ΜΕΥ.2.2.1 | ΜΕΥ.2.2.2 | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 17 ΜΑΪΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Α. Ψηφιακές τεχνολογίες και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση Β. Χρήση και σχεδίαση μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών σεναρίων |
Α. Ψηφιακές τεχνολογίες και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία και τη μάθηση Β. Χρήση και σχεδίαση μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών σεναρίων |
19:00-21:00 | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 24 ΜΑΪΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Αναδυόμενες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση (Τεχνητή Νοημοσύνη, Συστήματα Συστάσεων, Κοινωνική Υπολογιστική) | Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών & Ειδική Αγωγή |
19:00-21:00 | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 31 ΜΑΪΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Αξιοποίηση εργαλείων Web 2.0 και Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (Generative AI) στη διδασκαλία και τη μάθηση | Εκπαιδευτικά λογισμικά και διαδικτυακά περιβάλλοντα για την Ειδική Αγωγή |
19:00-21:00 | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 7 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Εκπαιδευτικός σχεδιασμός online μαθημάτων | Α. Τεχνολογίες ανάγνωσης για άτομα με Δυσλεξία Β. Εφαρμογές μικτής πραγματικότητας για υποστήριξη κωφαλάλων |
19:00-21:00 | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 14 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Α. Εργαλεία αξιολόγησης Β. Εργαλεία εννοιολογικής και νοητικής χαρτογράφησης |
Κοινωνικά ρομπότ και η αξιοποίησή τους στη Συνεκπαίδευση/Συμπερίληψη και την Ειδική Αγωγή |
19:00-21:00 | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 21 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Α. Εργαλεία/εφαρμογές Web 2.0 στην εκπαίδευση Β. Εργαλεία Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (Generative AI) για την υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου |
Συναισθηματική Υπολογιστική και Φορετές Συσκευές στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής |
19:00-21:00 | |||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Σχεδιάζοντας σενάρια διερευνητικής μάθησης | Σχεδιάζοντας σενάρια διερευνητικής μάθησης |
ΜΑΘΗΜΑ: ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ: ΣΧΕΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (PROJECT) ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΜΥ.2.3) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: Δρ. ΕΡΜΙΟΝΗ ΔΕΛΗ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Υποδοχή – Καλωσόρισμα ομάδας – Παραδοτέα |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 22 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων με τη μέθοδο των Σχεδίων εργασίας (Project), σε πλαίσια αγωγής και εκπαίδευσης. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 29 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Η παιδαγωγική της επικοινωνίας: Περίσταση και Πράξη επικοινωνίας στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Αρχές, Είδη, Στρατηγικές/Μέθοδοι, Εργαλεία, Διαβαθμισμένες Εργασίες & τελικά προϊόντα, με βάση τη μαθησιακή ετοιμότητα των μαθητών/μαθητριών |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην παιδαγωγική και οργανωτική διαφοροποίηση της διδασκαλίας στο πλαίσιο τάξης μικτής ικανότητας. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Δημιουργικές προσεγγίσεις και τεχνικές Ευαισθητοποίησης στην διαφορετικότητα, στο σχολικό και ευρύτερο περιβάλλον: Το Παράδειγμα του ‘Diversity Dolls’ Project. |
19:00-21:00 | ||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 26 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Παραδείγματα Σχεδίων εργασίας (Project) από την μη τυπική μάθηση: μουσειακή αγωγή & περιβαλλοντική αγωγή |
19:00-21:00 |
ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ (ΜΥ.2.4) | ||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΚΡΙΕΜΠΑΡΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ | ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Όταν τα Γονίδια λένε …. Μάθημα – Εισαγωγή στον Καρυότυπο |
12:00-14:00 | Βασικές αρχές Γενετικής – Προσδιορισμός φύλου. Μελέτη των χρωμοσωμάτων του ανθρώπου. | |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 | 17:00-19:00 | Απλότυποι, γενετική σύνδεση και ανασυνδυασμός. |
19:00-21:00 | Μοριακή φυλογενετική. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 | 09:00-11:00 | Αντιγραφή του γονιδιώματος. |
11:00-13:00 | Μεταλλάξεις και επιδιόρθωση DNA. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Γενετική μαθησιακών δυσκολιών – Κληρονομικότητα – Turner. |
12:00-14:00 | Αυτισμός – Γενετική – Εμβόλια. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Μαθησιακές δυσκολίες – Ορισμοί – Βασικές Έννοιες. |
12:00-14:00 | Παραδείγματα μαθησιακών δυσκολιών. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Επιγενετικά φαινόμενα και ψυχοκοινωνικές επιδράσεις του παιχνιδιού: “Το μωσαϊκό του κλίματος”. |
12:00-14:00 | Άσκηση: Καρυότυπος (ομάδα Α΄) | |
12:00-14:00 | Άσκηση: Καρυότυπος (ομάδα Β΄) | |
12:00-14:00 | Άσκηση: Καρυότυπος (ομάδα Γ΄) | |
12:00-14:00 | Άσκηση: Καρυότυπος (ομάδα Δ΄) | |
ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 | 10:00-12:00 | Δυσκολίες μαθηματικού λόγου. |
12:00-14:00 | Δυσκολίες λόγου και ομιλίας & Δέκα (10) δυσκολίες γραπτού λόγου. Άλλες δυσκολίες – οπτικο-κινητικές διαταραχές |